saya nak kahwin dengan awak boleh ? -,-

         
             Bismillahirrahmanirrahim . k abaikan gamba perempuan gedik dekat atas tu :p . haha . backgorund buruk . kayy kantoi ambik gamba  dalam tesco :p . okay dengar tajuk pun macam kontreversi .haha . entry aku tak da kena mengena kayy dengan tittle .diulangi Takde kena megena .haha. k boooo :p . okay hari ni 7 haribulan ogos . err hari first day exam ; ) . Hari Kegembiraan buat aku sebab tak payah belaja .haha . tapi otak bersepai nak memikirkan jawapan . hari ni exam subjek Bahasa Melayu , English , Biology dengan Add math . masa Bahasa Melayu , Biology , aku okay lagi otak masih fresh masa pagi pagi buta tu . sampai ke tengahari subjek English dengan Add math aku rasa nak bantuan pernafasan je . Sumpah soalan dia susah gila bagi aku . High level . Aku dah la tengah lapar gila dapat pulak soalan macam haremm -,- . Ada jugak aku berbuka puasa awal karang --' .Jawab English dah la tak cukup masa. Dapat soalan Add math pulak . baca je soalan aku rasa nak terkencing .haha .ergghhh !bila nak cari jawapan  aku rasa  nak lompat atas kerusi je bagitahu semua orang yang aku tak dapat buat .haha .

                aku pelik lah kenapa membe perempuan aku macam ade masalah dengan aku . kenapa ? -,- . aku tak cakap semua ade certain je . kalau kauroang baca blog ni aku nak cakap " hey geng , aku tak suka lah macamni doh , memang lah tak semua orang suka kita, tapi ? jangan lah tunjukkan sangat marah kau tu kat aku . terasa doh. k takpe aku sedar kau cakap aku ni gedik , manja . k dah perangai aku tak boleh tahan air mata acane sayang ? hmm .asal kau tahu . aku sayang kau . but kau yang tak penah sayang aku ; ( . k kadang kadang aku membe dengan budak laki je pun .sebab aku tahu kauorang macam ade masalah dekat aku . buat apa aku pergi tegur ,tanya soalan dekat orang yang menyampah kat aku ? nanti lagi meluat right ? aku sedar k .aku bukan sesiapa .aku bukan sebaik malaikat . k aku bukan secantik bidadari . I hope you Forgive me friend . i hope so . i really hope friend. i really  hope .kbai .
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment