Serang KL ---" !!!!

          Bismillahirahmanirrahim . okay, hari tu aku de cakap nak buat rombongan dekat KL kan? okay, now aku story ;) .First time aku bangun awal, pukul 5.30 * dah lama tak bangun seawal tu. selalu  bagun, tapi tidur balik * . Pagi tu roh aku kuat nak bangun . Yela dah ter ter over excited gila lah kan nak jumpa kawan  *macam hari hari kau  tak boleh jumpa je kan . Aku Sampai sekolah pukul 7 . 2 saat . sama dengan ika . takda orang lagi time tu. so decide tunggu kantin je . then, dah dekat pukul 7.20 baru pergi dekat pagar . masuk bas .semua teruja . termasuk aku . then bas tu lambat sikit, patut sampai pukul 10, then smpai pukul 11 . satu jam je dok dekat akuria . memang tak puas. aku tak puas berdating dengan ikan jerung. bekenalan pon tak . hensem wohoaa ;p. dia baik dia tak gigit aku, tapi dia usha aku je . baik kan ? :) . okay, good fish.
          Tengahari cikgu kasi lepas kitaorang dekat KLCC . daripada pukul 12.30 sampai 2.00 . .first, kitaorang sesat, nak carik Mcd . haha :p . tapi dah lima round jumpa jugakk :) alahmdulillah . aku terpaksa duduk share kerusi dengan ika. *kesian kan? *macam kembar siam pon ade. dah semua conquer kerusi kat situ. mna cukup .lepas makan, carik surau . aku call cikgu . cikgu pun tak tahu .haiyoo . Last, aku suruh membe tnya orang dekat situ. first, tanya dekat makcik cleaner , tapi dia cakap tak jelas . then, aku tanya akk jual lolipop. baru tahu kat mana :) thankyou akk ;p akk comel lah  *puji ada makna ni *

Masa kitaorang sembahyang, husna dengan bella jaga tudung kitaorang supaya tak kelemot . sekali diorang dapat duit RM 10 sorang daa daripada mat salleh . untunglah kau kan ? aku tak dapat pun . then, sampai petrosains ,kitaorang paling lambat . biasa VVIP . orang yang tunggu kitaorang kayy ? tak maen ah nak tunggu orang ni .




            gamba yang aku snap . * tau tak cantek . photografer jalanan je aku nie kan :)

aku tak tahan dekat petrosains bila naik gelongsor.gila malu . dah la pakai guni. haha .bella ngan fathiah je join aku. ika malu ;p . aku tak suka abg yang tolong kasi guni tu,. sound orang pulakk, heyy ? kitaorang nie costumer lahh .adab ar sikit . senyum pun takda. abang yg duduk dkat atas skli time nak tgok orng main glongsor tu ok je . sporting ., jahat abg tu  dia kata nanti jatuh atas lantai . aku dah pikir Inalillah dah . semua perkerja situ sporting gila, except abg kasi guni tu . hishh .ade aku kesah ke? setakat kasi guni takpayah lah nak berlagak braderr . *dah la xhansome *

dekat jj aku beli novel omputih ;p. tajuk die ape ntah. haha *Saje nak berlagak*. aku ingat nak beli buku 'akhirnya aku kawin " gmba cover die cun ! gmba facebook. haha . tapi memandangkan aku tak terbukak minda baca novel melayu. cakap pasal kahwin pulak tu, baek aku beli novel omputih tu je dapat berlagak sikit kaurang tau tak aku bawak duit tabung hritu , dengan sekali tabung aku bawakk hahaha

sampai rumah pukul 10, then mseg, mandi, blalabla, onlinee , lelap mata :) haha .apa yang aku dapat hari tu memang enjoy. rmai akk n abg abang yg sproting .  . kbai --'
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment