aku tak pandai berbahasa melayu lah weyy --'

Bismilahirahmanirrahim . gamba dekat atas tu diambil time cuti sekolah dulu . dekat royal hotel penang . memang best. first time bercuti tiga family . macamana tu tiga family ? k kauorang pikir sendiri . >,< . aku bukan nak cakap pasal gamba tuw .nak cakap pasal hari second day sekolah .

k pagi tadi , masuk kelas dengan kaki kanan terukir senyuman mesra dibibirku yang sengaja ku buat buat. *terpengaruh dengan bahasa novel * haha .kay, terus jumpa budak ni gosip blabla , then , dengar ada 3 orang budak baru . aku cemas da weyy. mati lah aku kalau semua budak pandai pandai .wuhuu . ketinggalan lah aku macam zaman purba . macam zaman purba yang dahulu kalanya menggulungkan lidahnya sebagai tadahan untuk memudahkan mereka untuk minum air. k dah termasuk sains bagai . kay aku memang budak sains sekarang . yaehh ! aku memang nak jadi doktor phsocolgy . aku nak tau macammana pemikiran sesorang tu . kaourang doakan aku eh  ;p.

masa sivik cikgu baru ajar .cikgu suhami . sumpah best gila cikgu tu . dia ajar banyak dalam loghat negeri . memang lawak gila , usus ,hempudu , semua bagai memang nak tercabut jika nak diikutkan dengan hilaian ketwa aku yang macam pontianak wangi malam dan siang . cikgu suhaimi bercerita memang best dan tak berhenti henti . memang masa dia selalu tercuri masa cikgu lain . but aku suka . aww >,<

 tadi dapat buku . buku yang berjumlah 17 . patah tulang belakang aku . endoskeleton aku elok lagi ke tak . k dah ingat sains form 3 . aku rindu gila dekat kau sains . aku bengang marah semua kemarahan aku keluar bila tengok buku fizik , kimia , bio bagai dalam bm ,sumpah aku tak suka weyy .dari kecik dari darjah satu aku dah belajar pakai bi . aku badge pertama pakai bi . tengok tengok tukar, haishh .otak aku rasa macam dah berpusing macam kincir angin dekat belanda . k kuat imaginasi aku .


kemarahan aku kian redha ,setelah nampak buku baru baru belaka, bau kedai lagi tu . tak seperti tahun sebelumnya, yang koyak rabak macam pembungkus nasi lemak . kini aku kian bersyukur . cikgu cikgu baik baik belaka. cantik cantik dan hansome hansome belaka. k aku bodek :p .haha . k sekian .
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment