tralalala -,-

                   Bismillahirahmanirahim . Today is  12  Julai ,Thursday . First think bila dengar hari khamis je . fyii , mengeluh gila . seriusly aku memang tak suka hari khamis sejak dari aku tadika lagi. tapi hari khamis tetap ada sehari dalam seminggu kan ? tak boleh nak tunda kan ? okay  finee .so straight to the day . hari ni mengubah sikit tanggapan aku untuk cakap yang thursday is membosankan macam blog aku ni right ? -,- .hari ni aku happy giler sebab aku dapat naikkan semangat aku nak belajar dan teruskan hidup yang selama ni semangat tu dah lama pun terkubur . sekarang aku dah tebas semua semak dekat kubur aku so semangat aku  kembali seperti fasha yang biasa . jyeah :D 

Pagi tadi aku bangun dengan erghhhh  ! kelesuan yang teramat sangat .terasa macam kena makan apetton . eh bukan appeton untuk gemuk ke ? eh whatver lah . around pukul 5 pagi mak aku ketuk pintu aku kuat kuat macam orang indonesia bertukang buat rumah . aku tengok mak aku tengah buat sahur untuk aku . okay fine tutup pintu balik, then sambung tidur .haha . k then dengar lagi hentaman pintu tapi kali ni lebih kuat rasa macam nak pecah eardrum aku . err then bagun kumur kumur terus makan nasi . lauk ayam masak kurma . wuhu sedap . tapi tidak terlalu selera di pagi buta ni .yang selara di pagi buta ini hanyaha membuta .haha . 

pukul 7 gerak pegi sekolah .awal right ? haha.syh jangan puji melebih . dah tahu dah . sampai dekat pagar entah pukul berapa .malas nak tengok jam , jam aku pun dah macam tak betul . biasa lah aku tengok lah jam  cap ape . k aku tak kaya macam kauorang kayy .aku staright je nii -,- . dekat pintu pagar jumpa cikgu comel .sapa lagi kalau bukan cikgu biologi aku cikgu aida . then aku ckp selamat pagi dekat dia. haha . first time aku cakap selamat pagi dekat cikgu . k aku sombong ? ohh tak . aku malu .fyi .

Dekat kelas aku ramai gila yang tak datang . rasa macam kurang daripada 10 orang je . gila sikit .  aku merayau kelas sastera . ok ramai attack aku . eh sukahati aku lah nak duduk kat kelas mana pun . boooo .haha ;p .  masa kelas Ict . aku, and the two syafiqah je yang ada .sumpah kelakar dengan bosan gila . lepas mintak kunci dekat cikgu ict aku pergi dengan diorang dekat pusat akses . satu komputer pun tak de internet .erghhh! . what the ... aku rasa nak ketuk dengan penyapu je satu satu pc dekat situ. memandangkan pc kerajaan tidak berani ku membuat seperti sedemikian .haha >,< dekat dalam bilik akses aku jumpa beg kartun . aiyoo .sape pulak punya beg tertinggal ni ? memelikkan aku .haha . k aku abaikan . harta orang jangan dicurik .

aku yang the last tutup pintu and keluar makmal ict . k tetiba budak form 5 datang carik beg dekat situ .haha . k kebetulan .then aku bagi kunci dekat dia . okay then dah sudah aku bagi ckgu balik kunci tu then dia kata lupa nak kunci pintu luar tadi tu .arghhh! perut aku dah la lapar . buat malu je aku nak mintak dekat cikgu nurul balik . okayy fine aku buat derk je .haha . k diam

balik tu tunggu abah dekat kedai sensorang sumpah bosan . balik rumah lelap kejap then terus pergi pilah teman mak aku beli kek tunang untuk abang aku . haishh sumpah jeles gila . aku nak tunang jugak . nak jugak .haha .seirusly gedik gila right ?

esok ade perjumpaan tiga penjuru .kena standby mp3 ni sebab mak aku akan membel tak berhenti henti tengok result aku yang amat boleh sangat terlalu lampau boleh dibanggakan tu .haha . nanti internet laju aku update lagi . ok bye : )


SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment