raye ! raye ! raye ! =,= (duet raye special )





asslamualaikum hari nieyh 1st day raye ;D , 1 SYAWAL lahh kann -,- , fuhh, tak ade lah semeriah taon lepas , sebab taon lepas abang aku boleyh dikatekan sorang ajee yang tak balek, yang laen semua balik ;D , taon nie pulakk terbalik., abang aku sorang jeh balik yang laen smua tak balek, diorang balik kampong bini diorang, hadoyy -,- ,tak berpa rasa lahh sgt kan, tapi best doe! esok diorang semua balek yes! yes! aku nak mintak duit raye dekatt diroang lahh *sekali sekala,

pukul 10 pagi kot lau xslap, dah lepas sembahyang raye and ziarah kubur, kteorang gie dekat istana, untuk santapan bagi jamuan hari raya , # cewahh, keterunan raje ke family aku nie ? allaaahaiii , kesian nyer kauorang, tak tahu ke?? korang kenal tak tuanku mukriz? dia tuh, alahhaii, memang takde kena mengna dengan family aku pon, hahah ;D , kena tipu jeh kauorang kan ;D ..


kira tiap2 tahon memang ade open house lahh dekat istna tuh, family aku memang pergi, tahon lpas aku nmapk sari yanti, tahun nie takde lahh pulakk,mybe aku nampak sorang penyanyi terbaru uh, nama dia fashaherra,, korang kenal x? of course tak kan, sebab penyanyi tuh famous sangat sampai kauorang tak kenal # pdehal nme sendiri, bajett jerhhh, hahah

aku sempat salam dengan tuanku tu weyh, die kasi duet raye lagiie, punya lahh ramai tunggu turn nak ambek duit raya , mula2 aku malu lah jugakk, macam nak mintak sedekah ajee kan ;p ,tapi akk aku ajak so aku on je lahh ;D, bukak2 smapl tu tengok 10 hingett ;D , ok lahh tuh, kire banyak lahh jugak, ramai yg berator huhu ;P

# smpai rumah aku , tibe2 ade sedare aku datang ;p , tah, aku pon xkenal lahh -,-haha *jahat jeh kan, sedare sendiri tak kenal, mak aku cakp time jumpa dya aku kecik lagie, lohhh,, patotlahh -,- ,


aku tolong lahh mak aku angkat cawan then sedare aku cakap LAWA LAH kamu nie DARJAH brape??
#what?? dia tanya aku drjah brape, huh, aku cakp lah FORM 3 :)
lahh, KECIKNYER,,
# hahah hadoyy-,- aku tahu lah aku nieyh renda, p tak yah lahh cakap cmtu ;D


ok then, malam tuh aku pergi umah wan aku  , bosan weyh, -,- wan aku cerrita pasal sejarah lahh pulak, die cerita time pemerntahan jepn dlu, hadooy -,- nangtok den huhu, sambil2 tuh uwan aku nyanyi lagu jepon doe, ;D , uwan aku kalau kauorang nak tahu ckgu bhse jepun# what? xcaye, ? haha, selam nie aku menipu kali nie x , heeh :D , best jugakk lah dia nyanyi pe aku tak pham aku tnya dia, haha :D ,sorry lah kauorng aku ngantok lahh , post aku tak best kan ? tapi korang bace jugakk, haha kbai :p, ape yg penting dapt duit dri istana yeaahh ! haha
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment