outing ! ^-^

          Bismillahirahminraahim :) . hari ni hari rabu . aku tak pergi sekolah pon . tapi aku hangout dengan membe aku ika ngan bella ;p. Alah sekolah tu kan sekolah kitaorang punya so tak kesah lah nak pergi ke tak ;p. aku decide nak pergi hari rabu pun sebab tengok wayang murah *kitaorang jenis jimat dan tak suka membazir* ;p. pukul 8.30 aku gerak dari rumah. mula mula nak tunggu bas dekat tanjung. tapi ibu ngan abah aku nak tolong hantarkan kitaorang sampai terminal one terus sebab alang2 diorang nak pergi nilaii .  save bajet tambang bas :D . Sampai term pukul 10 sebab bertolak pukul 9 lebih . masuk je term kitaorang pusing dekat situ macam orang gila. . seller je ada kat situ dowh  .before tunggu kedai-2 bukak kitaorang pergi the store . satu hapah pun aku tak beli ;p . mahal gila  ;p.then, naik turun eskalator carik pggung wayang . then dah jumpa tengok start pukul 2 suku * gila lama nak tunngu *--'.  before tu kitaorang pergi karoke kejap . aku bayar 3 ringgit , ika ngan bella 2 ringgit  . masa tengah nyanyi lagu tu kitaorang have fun gila. terutama bella ;p . ika malu malu kambing ^^ . sampai kan abg yang ada dekat luar pintu karoke tu garu kepala ;p *padan muka *;p. dah habis karoke kitorang prgi carik makan .sumpah mahal gila kedai tu  . nasi goreng 5 ringgit . air tembikai 2.80 ---'* mentedarah habis orang nie . aku order ABC je ;p . * takut tak cukup duit --'



                             before pergi term ;p..






        time makan dekat tempat yang mahal gila ;p





 time race kereta dengan bella ;p


dah habis makan kitaorang pergi tempat karoke tu balik  *gila kan ? ;p. mula-2 ingat nak karoke aje . tapi then  nampak race kereta ,aku on la . aku bawak kereta tu terbabas aje doe . cam hampeh .:D . habis race. kitaorang karoke lagi . kali nie lagu lagi best dangdut ada. :p .aku dengar je . aku just nyanyi lagu baby . syok gila *orang dekat sebelah pun ikot kitaorang nyanyi *. sumpah hepi gila kitaorang ;p.abang yang garu kepala tu pulak asyik usha kitaorang. macam tak puas hati je kan ;p * tau lah kitaorang hot* ;p. then, tengok wayang, cerita al-hijab, seram gila cerita tu doe

habis round  tempat yang sama then tetba kakak bella call then cakap ada kat term  * peluang nak dapat tambang balik free nie *habis round carik akk bella yang tak jumpa jumpa then terpaksa jumpa dekat wayang. aku saja nak usha abang yang garu kepala time karoke tu tu plak , daripada tadi macam tak puas hati pndang kitorang aje ;p . aku carik2 abg tu , dia pulakk yang usha aku dulu , tegak semacam je doe .haha :p . lawak gila lahh . aku tak paham dengan abang tu. bila aku usha dia. dia usha aku balik . haha :D . lawak gila .time race kereta tu pun dia join sekali kitorang ;p

then , aku follow akk bella pergi giant --' , masuk je giant ada abang promote spek dekat bella *untunglah kau -,-*aku dia tak promote sebab aku tak rabun ;p. then jalan-2 tiba2 ada sorang abg seller ni bgi aku chocolate ;p perghh , gempak doe .. mende lahh pulak nie kan ?

abg tu : adek , nah abg bgie adeq rse
aku : mende nie ?
abg tu : tak abg saje je bgi ..
aku : okay, terima kasih ;p

aku pikir dalam hati, mende pulak nie kan ? nak kata dia promote takda pulakk dia suruh beli ape-2 lepas bagi chocalte tu , so aku usha lah kiri kanan dia, takda apa pun --'.Lantaklah , maybe sje je kot , muka dia serius aku cakap sebijik macam muka sedara aku -,- . dah habis round dekat giant , kitaorang keluar jap around   giant tu tengok baju . then nampak de sorang abg seller nie , boleh tahan lah hensem ;p haha . dia usha kitaorang stu macam . bila aku pandang ,dia senyum *sumpah seram gila aku tengok .then time tengok-2 baju tu aku usha usha  ar dia kejap kan ,tapi dia tak persan time aku usha, dia pandang kitaorang. haha ;p . aku tenung lah dia . dia senyum * haish , memang nak kena lah mamat nie kan ?* buat bulu roma aku naik je. dia pikir aku pandang dia tu kira aku minat kat dia ke ? *tak payah nak perasan lah , setakat rambut korean style tp telinga bersubang baik tak payah . *. aku pnadang je dia senyum . bila tak pandang, dia pndang kitaorang mcam nak makan je doe.* aku saja pergi dekat kedai dia , lepas tu dia pergi kedai laen pandang kitaorang, bukan nak promte ke ape ;p haha ,aku rasa dia ade problem lah ;p. then, aku ajak membe aku blahh cepat sebelum kena penyepak aku nie ?

okay, then singgah rumah bella , pukul 10 baru abah ngan ibu aku jemput, sempat pulak diorang dating kan ? haha . esok ada solat jenazah . aku tak tahu nak pergi tak . trauma aku dengan filem tu tak habes lagi nie , haha. untuk hari nie aku habis tepat 56  hinget.  k habis duit raya den ! kbai :D
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment