de perfect day ^-^

Bismillahiraminirrahim . hari ni hari jumaat bersamaan tarikh 21 oktober 2011 bersamaan blablabla hijrah . okay stop besyarah :p. hari nie memang hari yang buat aku hepi gila.  rasa macam nak ajak orang terjun bangunan. Tapi kalau kaourang nak join boleh je, otak bersepai aku tak ambik kesah lah kan ? aku pon dah takda time tu
---'. okay hari nie aku bangun pukul 5.30 #awal kan ? kalau hari-2 bisa liat gila nak bangun ;p. hari ni aku dengar cikgu rozaana nak jumpa aku and wajib datang ;p . so memang bersemangat gila lah kan .aku dengan pelajar-2 yang terpilih dapat masuk satu pertandingan , pertandingan mewarna dan melukis peringkat kanak-2 # nampak sangat menipu ;p. okay serius, prtandindagan e-klass yang dianujrkan oleh maxis .pertandingan tu utk orang yg trpilih je . and slah satu cara nak menang pertandingan tu kne onlinee lme-2 portal tu # wahh tu mmg hobi aku :p . aku tak kisah lah kan onlinee bape lame sebab tu memang makanan aku.

aku dapat ckgu rocita sebgai guide kitaorang . then, dh hbes bincang-2 ada treassure hunt yg akk PTPL buat. best gila lah aku cakap . aktivit dia memang menguji tahap keimanan aku doe. salah satu aktiviti dia kena asingkan kacang hijau,ngan kacang yg kecik2, then bblablba # aku pon tak tahu ape bnde ;p. mmg susah gila na asingkan , rasa macam kerja yg memang leceh gila . then prtandingan ad getah tu letak dekat atas tanah then kena ambik getah tu pkai straw yg disediakan , tak boleh pakai tangan, bapak susah gila . aku tengok je, iyad, fathiah dengan athirah je yg buat .

yang aku tak dapat lupa bila aku kena jadi model . kitaorang kena reka pakaian pakai surat khabar doe . haha ;p seksi gila pakaian aku. siap ada pedang ngan topi happy bufday lagi, skirt aku pon ada ropol-2 gitu # macm orang asli :)then dah smpai penat tengok orang first smapai . perghh hepi gila lah kitaorang . dah lah first dapat full mark pulakk tu . # tak sia-2 usaha kitaorang . bak kata hasliza 'usaha tangga kejayaan ';p
then, iyad belanja kitaorang aiskrem , thankyou iyad :).




 salah satu coklat dalam hamper yg paling sedap ;p


hepi gila dapat bawak netbook pergi sekolah ;p

then  dapat hamper, semua makanan dia tak berjenama.  redha je lah :p , yang penting menang . okay, hari nie aku hepi giler , alhmdulillah, alhamdulillah, and alhamdulliah, bersyukur dengan apa yang ada , kbai ;p
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment