tak ada tajuk ;p



Bismillahirahminirrahim , jam menunjukkan pukul 12 suku , tapi aku tak tido lagi , ;p , esok kena sekolah mcam biasa, bosan ;p. kalau dekat sekolah tu bukan belajar pun , menjerit macam beruk je . maklumlah dah merdeka dah ;D , aktiviti je byk. korang ingat best sangat ke aktiviti dia? aku yang cun melecun nie # cewahh , bajet telampau :D  kena sembelih buruh puyuh nanti , huh, tak pat derr kan ? ;p .of course lah aku nak fly time tu ;p , syhhh ~ jangan g tau sesape eyh ;p . aku sembelih kauorang kang ? ;p

    aku nak hangout ngan membe aku ;p , nak join tak? t aku prepare lah purse kayy, bukan untuk belanja kauorang lah , tapi untuk diri aku ;p, untuk kauorang aku prepare purse je, ;p , isik nyer aku tak prepare lah .nanti gamba kitaorang sempat aku share dekat blog eyh ? jgn jeles ;p

tadi kan aku pelik betul lah ada orang misskol aku serentak , 3 nombor tak dikenali ;p .aku meseg lah one by one tanya spe diorang, diorang sume orang2 laen, aku ingatkan orang yang sama ;p , # osah kayo eh tu ade 3 phone kan .then nie aku tak dapat tido tu yang mengupadate blog nie ;D . setakat nie je aku dapat share dengan kauorang takda cita hotlha ---' , sapa yang baca ni terima kasih lah eyh ,anda memang seorang budak yang baik # ayat mcm membodek je kan , kbai -,-
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment