rahmat -.-





assalamualaikum ,tadi sekolah macam biasa , tapi aku gerak lambat sikit hari nie, # mimpi indah :D, dalam pukul 7.20 baru aku tunggu abah aku dekat pagar. then sampai sekolah macam biasa, baca yassin dulu, dah lah dengan form 5, surau tu kecik aje , *sesak nafas aku :D


dah habis baca yassin, macam biasa beratur salam cikgu, # aku macam biasa cover bek depan cikgu :P, then masok kelas, takde cikgu .dah pukul 9 ofcoz cikgu rocita masuk # cikgu nie tak sah kalau tak masuk, cikgu rocita memang berdedikasi :) sayangs cikgu  :D , asyik free aje . aku dah agak cikgu nie mest nak kasi kertas yang belambak , so kami redho je lahh kan :D

hari nie cikgu ramai tak masuk, so kelas aku buat KENDURI  secara tertutup. -,- dah habis subjek agama , tiba2 ada budak baling tepong dekat kelas aku, ntah nak sambot besday sape ntah -,-aku pon kena tempias tepong tu , habis beg aku, ros tolong aku tepuk2 beg tu # thankyou ros :D.

then ustat zaidi umum pakai speaker  hari ni ade program mentoo meentti, hati aku gembira sangat sebab tak payah belajar kemahrian hidup :D , so tempat program aku dekat kelas je, tak payah nak lari jaoh2 :D
. ckgu salbiah masok kelas, dia bincang2 tentang ape yang boleyh buat untuk nak jawab exam nanti .aku tak bape nak dengar sebab aku borak dengan kamsiah ,tiba2 dia attack aku, aku terkejot beruk lahh  :D , dia tanya aku .

cikgu : kamu otak bahasa kan ? kamu tak ska maths kan?
aku : ye cikgu , saya memang tak suka math ponnn # smpai bila2 haha
cikgu : haa, fashahira nie otak bahsa, dia pandai bahsa, math kurang .silap2,dia boleh jadi PENULIS NOVEL YANG TERKENAL, sebab dia pandai penulisan
Aku : senyom-2 , sambil tutup mulut
paktam : malu2 kucing pulakk deh :D
aku : amin ~
satu kelas : waaaaaaaa
hahah :D malu seyhh , nama aku kena mention , tapi kalau apa yang cikgu cakap tu jadi doa best jugaakk :D

then, balik hujan .aku telefon abah aku guna public depan sekolah, then jumpa cucu aku *mahsuri :D , dia cakap hai dekat aku , nseb orang tak nampak :P. lepas call aku nak pergi kedai, tiba2 kamsiah panggil aku suruh lepak dengan dia dekat pondok jaga, so kteoragn lepak-2 , sementra tunggu ujan rnyai2 berenti. ujan semakin lebat, kamsiah dah menggelabah, dia pun  benggang sebab abah dia tak sampai2 lagi, dengan keadaan kitorang yang basah bagai baru lepas mandi jeram :D

aku tunggu abah aku daripada pukul 1.50 , pukul 3 .30 baru abah aku samapai # awal kan ? :D nasib ade budak nama hazwin, aku pau budak tuh seringgit. :D .aku beli roti, lapa perot time ujan doe .balik je rumah aku rndam baju dengan downy, tehn terus onlinee :D kbai :P
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment