aku salah --'

Bismillahirahmanirrahim :) . kay , fine aku salah .berapa minggu kowt aku tak update blog buruk aku nie kan ? hurr --' whatever lah .aku nak cerita nie. aku sekarang nie SINGLE ? pheww --' cye tak? cye tak weyh ? haha . okay, terserah nak percya tak . ok straight to de point . (: aku tahu aku salah, aku yang buat aku clash dengan dia. tapi aku bukan buat sesaje .aku pikir 500 kali jugakk . aku buat semua nie untuk kebaikan . apa sebabnya, malas aku nak terangkan . i'm so sorry .pe yang pasti aku hepi kenal dengan dia (: .dan dia terlalu baik untuk aku . aku mungkin tak sesuai untuk dia.

tutup cerita pasal tu . kayy, semalam aku nak cerita ,aku pergi nilai. sesaje nak jumpa abang aku . then , time dekat rumah dia aku tengok cerita dekat tv 3 tu , yang edisi khas tu , aku tak apat nak lupakan ayat johan tu weyh . dia cakap macam nie ' sayang anak, tangan-tangankan , sayang bini, kaki-kaki kan ' serius aku tergelak gila time tu .. haha . first time aku dapat gelak tengok program tu . ;p .#tahniah johan sebab boleh buat aku gelak ;p .haha

kayy, isnin hari tu decide nak turun term kejap , sebab nak beli power court netbook aku . # kalau tak jangan harap nak turun ;p . tapi tak menjadi, last2 terpaksa cancel dengan ika .aku hantar meseg dekat dia pepagi buta. ntah dah gosok gigi ke blum ntah dia time tu dowhh ;p haha . #SORRY IKA .aku tak pergi sebab nanti nak balik tu takda sapa nak jemput, sebab kena hantr abang aku pergi ILP . last2 ajak abang aku pergi term sekali. best dowhh hangout dengan kau ;p senyap je kau kan (: . walaupun aku pernah pergi sekali kedai ALL-IT dekat term tu, tak jumpa2 kedai tu . kau tak pernah pergi pulak tau . powerr seyyhh .

apa yang aku happy sekarang . aku dah boleh bukak netbook balik . yeahh --'  takda la payah nak curik kompter abang aku .haha ;p. tapi so sadd .aku nak tengok cerita 'aku bukan tomboy' tapi tak kesampaian. kaorang ceritakan dekat aku sinopsis dia nanti kayy ? ;p bye
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment