durian oh durian --'

Bismillahirahmanirrahim :) kay ,sekarang pukul 9.30 malam . bersamaan pukul 10.30 malam waktu indonesia . kalau tak silap aku lahh :/ .. hurr -,- . tangan aku gatal2 weyh sekarang nie sebab kena gigit dengan nyamuk . aku online dekat bilik abang aku tadi. lupa nak tutup tingkap . tingkap dia tinggi sangat woahh . terjengket-2 aku nak tutup tingkap dia. pheww--' semput aku :D .

sekarang ni musim durian kan ? sure kaorang ramai suka makan durian yang bau semerbak ala-2 mawar merah gitu .haha # wangi ke ? .aku tak suka sangat. well . i am american, i tak suka sangat durian-2 nieh . ;p. aku sanggup makan paling banyak 3 bijik je. lepas tu aku akan cabut Lariii ;p . Aku Tak Suka Makan Durian Sebab Rasa Dia manis sangat. aku layan dua tiga bijik je .

buah yang aku tak suka ;

--> oren #sebab masam sangat
--> langsat # masam sangat bagi aku

itu je buah yang aku anti . yang lain aku layan lah jugak . bercakap pasl durian ni kan, durian ni spesielnya, dia cam pokok kelapa kan , gugur . tapi bahaya dohh durian . sekali jatuh time nak ambik durian dekat bawah pokok tak maun jadi rambut landak kiteww ;p.

kauorang nak durian datang lah rumah aku kayy --' . jiran aku banyak bagi sampai tak ter ter ter makan dah haa  . nak alamat? no 1234 jalan sesat , kg barat , negeri dibawah bayu :) kalau korang jumpa lah ;p. kauorang jangan lupa bawak wolff-2 . maksudku anjing siyhh.susah sikit nak carik mah aku. kok engak ngerti . haha ;p . k aku dah terikut-2 cakap membe aku dekat facebook tu . orang indon . nice to meet you kwan :p .haha .macam lah dia bca. aku suka kawan dengan dia. sebab dia sua tengok upin ipin macam aku .yeahhh ! ;D .haha .

akhir kata, sambutlah salam manis daripada saya dan sokonglah buah-2 han tempatan kita . TV 1 kata" PRODUK MALAYSIA' PRODUK KEBANGAAN KITA " yeahhh ! ;p kbai.
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment