takda kerja carik kerja --'

Bismillahirahmanirrahim :) okay now pukul 10 lebih , hari sabtu :/ . suasana dekat rumah aku tak macam biasa . sekarang ni memekak sikit .abang aku semua balik . so meriah lah dengan anak-2 buah aku yang kecik-2 comel2 , yang menjadi mangsa buli aku ;p. okay, besok dah raya. raya aidiladha memang tak pernah nak rsa kemeriahan macam raya aidilfitri kan ? padahal ustazah hasmah cakap raya aidiladha lah yang sambut lama , 3 hari. Raya aidilfitri just 1 hari je. sekarang dah terbalik kan ;p. # raya puasa lebih sebulan , raya korban setengah hari je ;p .

hari raya korban kali nie memang betul-2 hari korban buat family aku .kitaorang ade masalah yang telalu personal  untuk diceritakan :). aku tak sabar nak bangun esok , nak melantak makanan banyak-2 . bia aku jadi bertambah kurus ;p. okay, fine best dapat suasana macm ni, selalu dekat rumah aku sorang-2 je macm duduk dalam penjra, ramai family aku balik, suasana bising gila , then aku taklah free mana sebab terpaksa jadi babysitter . huh , aku memang suka budak budak , cita cita aku memang nak jadi dokter kanak kanak pun kan ? hahah ;p kbai .

SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment