OMG! Jalan 2.5 Km

               Bismillahirrahmanirrahim :) okay, hari rabu ari tu aku pergi PPD . aku dapat pergi Program Semarak Rukun Negara -,- * tengok tajuk pun dah rasa bosan * jiwa aku tak lah sepatriotik macam kauorang kayhh --' . Aku pergi dengan Naim, izzuwan ngan Azrina . tu jee .actually program tu untuk budak ahli kelab rukun negara, tapi aku memang ahli kelab rukun negara pun -,- *satu sekolah .* ramai kan ?


aku pergi sekolah mcam biasa, then tunggu ckgu azri anta kitaorang .kitaorang naik kereta proton ape ntah , kereta besar lahh panjang, * kesian kan aku tak perhatikan kereta apa ;p .naik kereta sampai separuh jalan, patah balik sebab bendera tertinggal .*tak patriotik lah takda bendera kan.

Sampai dekat PPD , semua budak ramai dah datang * kitaorang je lambat.. then , nampak budak budak ni tengah poco-poco , aku tak join .kitaorang perhatikan je . then, kitaorang dapt beg dari PPD . dalam dia ada epal , air mineral dengan roti . then, dapat pulak mee goreng + donut, kitaorang sume malas nak makan , makan roti je .lawak gila bila tengok roti naim tengah dia berlubang, dia cakap, sapa nak letak hot dog dekat dalam roti dia, ;p .haha . aku tersedak , tersembur air aku

aku paling tak tahan , bila kena jalan dari PPD ke kompleks Rakan Muda, * sakit jiwa aku ;p .2.5 km .1 Km cukup lah kan ?  aku malas gila nak jalan . shopping kompleks tu pun aku malas nak round 2, 3 kali, ni kan pulakk jalan 2.5 km . dah lah kena bawak bndera sambil jalan , tapi aku tak bawak pun, naim yang wakil kitaorang . *kesian dia * sambil tu, kitaorang follow van yang pasang lagu patriotik , . memang gempak tak best lah kan ;p. smpai kompleks rakan muda, aku rasa nak baing je dekat lantai . tapi tak diiizinkan .



                           gmba aku sempat snap time penat gila jalan *tercungap cungap aku *

gamba time sampai dekat kompleks rakan muda .izzuwan .dia tak tahu pun aku ambik gmba dia :D




aku jumpe dengan budak hot time sekolah rendah dlu . atiqah . rindu gila dekat kau, 3 tahun tak jumpa, tak sangka dapt jumpa kau !  , gmba nie nasib baik sempat snap , masa nak balik tu ambik gamba kejap.

borak borak dengan dia dekat dewan , then nampak benda pelik nie  --'


lawak kan ?  cangkul buruk siap ade reben .haha * sory upload gamba ni, haha , sumpah lawak gila aku tengok ;p hahah . memang tak dapat dilupakan .

although we were tired but happy ;p , hahah * ayat time upsr aku . at least dapat A *ape yang aku dapat haritu  cuci mata, dengan jumpa kawan lama + penglaman nyanyi koir duduk bahagian depan + penat gila kbai .


SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment