" kau hensem lah , kau jadi balak aku boleh "? ;p

         Bismilahirahmanirrahim . okay , aku nak cerita, semalam  kan ,kan , aku happy sangaaaaaat :D . okay .semalam . pagi aku pergi pilah . pergi kedai syarikat ah yusof. beli tudung sekolah , bape hari je nak sekolah kan ? takpe . beli lambat takpe baru nampak everything news right ? *ape kena aku cakap orang putih pulak nie * . k ah , balik tu aku pergi padang seri menanti . nak masuk karoke . haha ;p . aku tengok dah lambat aku datang . dah persembahan terakhir dah pon . hurr :/ . takpe lah , rezeki den takdo . lagi pun bukan lumayan sangat adiah dieww tuww >,< . *ayat orang jeles * . then , aku balik ah , dengan hati aku yang kering . haha ;p *hampa la maksud nyee tu * bella ajak aku lepak petang petang tu. sumpah aku tak nak weyh . bosan dah la panas. kot ade jual jual pulak tu . nie HAREM . jual burger ado lah .

Malam tu memang sumpah aku nak pergi gile . bila dengar Daus Af dengan Aiman Kamilah Bintang tu nak datang ;p . awww . aiman kau hensem .serius aku cakap . haha ;p . mula mula lepak dengan akak amin dekat tasik . tunggu sampai persembahan best. ni ade ceramah tarian tradisional bagai . tetibe dengar macam suara aiman ,. awww . betulah . OMG .hahah , kitaorang lari pergi kat dia sampai masuk dalam lubang JKR . then tengok dah nak habes .aku pon ajak bella g belakang pentas . tengok tengok dia kejap lari ke sini ke situ . ni susah nak tangkap gambar ni . then aku tegur lah die aku cakap "HYE " *sambil senyum kambing * .dia balas . 'HYEEE "*suara lembut * awww . haha . k aku tak percaya langung aku boleh gedik macam tu . tu first time aku gedik ngan laki . hahah .,sengal gila :p

 k sweet couple right ? haha *aku merepek*


akhirnya dapat jugak tangkap gamba dengan aiman dan daus .  penat aku buang semua peraasan malu aku semata mata nak tangkap gamba dengan diorang. then dah habis tangkap gambar, aku borak lah dengan dia . aku tanya aiman result PMR berapa hehew . dia cakap belum ambik lagi sibuk . hehe . kesian kau kan ;p . then dia tanya aku , aku jawab lah result aku yang macam hampeh tu, dia cakap bagus .haha . ape lah kau . yang penting die cakap muka aku macam najwa latiff. aww >, < saya malu .hahaha *gedik Lagi *



Daus pulak sporting gila. dia tanya kitaorang duduk mana, then aku cakap , duduk sini lah . tak kan duduk sarawak kot. hehe . *die senyum * .k then , dia salam aku .alamak .batal air sembahyang. haha . the most part that make me memoriable   .masa dia nyanyi lagu YANK wali band tu . die pergi dekat aku . dia tanya boleh nyanyi tak ? haha .aku laju je cakap boleh ,tak tau pulak dia betul betul nak ajak aku pergi pentas tu . haha .aku pun perangai gila gila aku pergi lah nyanyi part pompuan tu. best gila  kot nyanyi sebelah dia. then dia suruh aku nyanyi tu menari sikit . yeah aku menyanyi kaku je . then aku lenggok tangan aku sikit sambil pandang dia buat macam betul betul aku jatuh cinta kat dia. haha . bapak segan :p. haha ramai kamera man shoot gamba. hehe ,. .macam micheal jakson dah aku kena tangkap gmaba . then time daus nyanyi atas pentas dia kataa "adik nak nyanyi lagi ke " hahah sengal je. bella pulak kata taknak .


pukul 12 ada bunga api . best sangat .tak penah aku rasa sambut tahun baru berkire berapa saat nak tahun baru bagai . then , terima dua meseg . aw thanks pada sesiapa yang wish . k balik bella tumpang aku sebab tak kan dia nak datang sorang sorang kan ? okay . serius tak caya masuk 2012 . aku tak nak tua :D . haha . kbai
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

2 comments:

  1. ouh,, pilah!!
    amboi menggatal na ngan laki,,haha.. bape result PMR??

    salam kenal dan follow,, klo sudi meh la erjah blog makeYOUthink ku.. ;D

    ReplyDelete
  2. haha :D gurau je lah akuamir .haha . teruk lah ciput je A . salam kenal gak . t saya follow blog awk jugak :)

    ReplyDelete