sekolah , kau buat aku gila :/


Bismillahirahamanirrahim :) . semalam aku nak story . malam tu aku saje intai bilik mak aku . aku pergi dekat bilik dia nak tanya yang aku jadi pindah sekolah ke tak . tapi mak aku dah tido . tv terbukak . hehew --' . tv yang tengok mak aku rupanya . bukan mak aku yang tengok tv -,- .*bagus la tu* . nampak dekat skrin cerita hindustan. entah ape ntah tajuk dia . aku saja layan kejap .aku memang tak pernah minat cerita hindustan . tetiba hati aku jadi minat pulak ;p . terbaik lah kau pengarah buat aku melopong tengok certia tu . nasib tak masuk langau dalam mulut aku . sumpah best gila cerita tu weyy . cerita tentang robot . ala, macam cerita terminator tu je . tapi best. sedih gila aku tengok ending die weyyy.. nak meraung aku :D . memang gempak lah filem tu . macam real . nama pun orang amerika yang edit . memang maju gila lah .

hari ni aku mimpi pelik . hari hari ade je mimpi pelik aku . aku dah simbah air sebaldi dekat kaki aku pun still mimpi jugak . sampai kan aku tak ingat apa aku mimpi . hehew --,. *crazy laugh * . sekarang otak aku tengah senget, macam dah tak boleh nak melekat lagi dah dekat kepala aku . aku tak tau nak masuk sekolah tms atau sekolah lama aku :/ . kalau aku masuk tms , boleh ke aku berdikari ? aku ni dah la tak pandai sangat nak urus masa ni , lalai ape semua. aku jgak tak suka jadual aku disusun. time aku nak makan , aku makan , kalau taknak makan, tak payah . tapi kalau duduk tms, nanti semua kena ikut jadual.. hurr --'. makan 6 kali sehari . boleh gemuk ngan tecirit aku . haha ;p . aku tak boleh makan banyak banyak sangat. kalau tak makan rugi . mak kita dah bayar dah :D


besok aku nak pergi ppd , nak bincang dulu dengan pegawai pelajar tu macmana *ececeh * . kalau diluluskan . tms here i comee . kalau tak . tbb . heree i am back ;p . semua sekolah sama je . just cikgu dengan pelajar lain . termasuk lain lain staf sokongan, kerani , pengawal keselamatan , penyapu sekolah , dan sebagainya . k sekian .
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment