raja bergolek -,-

Bismillahirahmanirrahim . okay .14 hari bulan hari raja bergolek .atau hari keputraan . okay, aku ofcourse akan turun padang tu lah nak tengok event macam macam . k pagi tu aku bangun awal lah sikit . then, makan nasi goreng, then siap pakai shawl baru. aww .suka suka ;p . dalam pukul 10 lebih aku sampai padang . ibu ngan abah aku suruh masuk karoke . perghh ;p . aku bukan maluww just aku rasa suara aku tak berapa nak sedap untuk masuk pertandingan. then ,aku masuk je lah . isi borang tu kena tulis no phone alamat bagai . fuhh rimas rimas . then sumpah terkejut bila tengah isik borang tu orang tu cakap "deq bawar 10 ringgit ye " perghhh. aku ingat kan free . nasib aku bawak duit time tu . nak tak nak bayar je la . then aku claim balik duit tu dekat abah aku . tak dapat deh nak pakai duit aku sendiri :D .

            then aku kecoh macam orang gila dekat budak budak aspuri yang aku masuk karoke . haha .sumpah diorang pun terkejut beruk . cam tak caya aku berani .sebab dekat sekolah aku diam je .then. masa naik pentas . aku naik dupdap dup dupdap . then abang pengacara tu kata "mana adik nur fashahira " . then aku datang .abang tu kata ."ala comey comey ' haha . sumpah berblushing gila pipi aku .aku naik stage dengan berkoba koba weh . bersemangat gila aku macam lagu faizal tahir. gemuruh tuww . then naik .aku dah bersedia nak nyani .ada dua tiga orang kata phewwit kat aku . pikir aku amy search ke nak berphewiittt bagai .k then . aku dah excited gila naik atas pentas tu nak nyanyi tetibe ada masalah teknikal weh .lagu takda pulak . fuh buat malu aku je dowh .then abang tu kata, "kesian dia " .bella ckp ade budak aspuri gelak kan aku .so what ? kauorang ade ?.  last aku nyanyi petang sebab ade saringan kedua pukul 2 petang .aku jadi peserta first .aww aww .suka ;p  aku nnyi lagu "adira - Ku Ada Kamu " .










gambar gambar yang aku sempat snap time tu ;p . gamba dengan adi tu paling best weh .aku ade lah dekat nak setengah jam lalu depan dia . nak cakap nak ambik gamba malu weh . last last kuar jugak gedik aku tu .aku suka dia .macam baik je . lepas ambik gamba dia yang cakap terima kasih kat aku .terbaiklah ..! ;p . time karoke tu pulak abang hos tu kata aku macam najwa latif .aww malu :D . before karoke tu kan , abang hos tu kata ."aku dengar dia cakap ni rasanya suara dia mesti sedap .hehe .maluww dowh

aku tak suka TOMOK weh .dia macam nak tak nak je ambik gamba dengan peminat .eyaii .tanpa peminat sapa lah dia kan ? kan ? kbyee
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment