kahwin dekat perak yuhuu -,-

Bismillahirahmanirrahim . dear readers yang aku sayangi .muah. muah .
         seriusly aku rindu gila dekat blog aku yang lama tak berupdate nie. actually takda lah lama sangat, but dah ada member aku yang tanya "awak, awak tak update blog awk yang comel tu ke ? ' .aku membisu tanpa kata. hanya senyuman dibibir yang bisa ku ukirkan .chewahh jiwang dowh aku ;p .aku disini ingin mengreply tegruan anda itu ." awak ,awak, terima kasih kerana puji blog saya yang tak secomel mana , saya terharu .saya bukan tak nak update. cuma waktu tidak mengizinkan*gedik *


k aku nak cerita . hari sabtu hari tu bersamaan 4 haribulan 2 , aku pergi kenduri kawin dekat perak . bukan aku yang kahwin eh ;p . tajuk tu saje aku bagi saspens beb :) . member aku punya pakcik kahwin .aku follow je diorang naik bas kolej mara ape ntah .hepi hepi . dapat sekejap jadi pelajar kolej ;p .aku tunggu bas dekat kg tengah pukul 8 lebih macam tu dengar cerita bas bertolak pukul 9 jadi aku sampai awal arh tak nak ketingglan .kang susah pulak tak tahu sape nak support aku .kalau aku berhusband takpe gak ;p .k aku merepek . lebih kurang pukul 9 lebih bas baru bertolak ,sebab ada yang tak sampai lagi masa pukul 8 lebih tu . k then , aku duduk sebelah ika dengan terujanya .


sampai dekat R&R seremban tapak kasut ika putus .k aku bersimpati dengan kau :'( . haha . then , makan lemang dengan nasi impit yang mak ngan uwan dia buat .di sini aku ingin mengatakan . nenek kau comel ika ;p . aku suka ,aku suka .haha . then sambung naik bas . abah aku call .

abah : jaga diri elok elok , jangan pergi merayau mana mana
aku : orait boss ! ;p

haha . sumpah terharu abah aku caring kat aku . baru sampai dekat kl abah aku dah call . rindu gila dia dekat aku kan ? kan ? biasa lah anak vip ni weh. kau ade ? ;p . dalam bas layan lagu A ramlie .bapak ah .bosan lak aih .haha :D . nak tak nak aku goyangkan je lah kepla mengikut rentak muzik ,chewahh .haha .









k gamba aku sempat snap dekat perak . gedik kan ? kauorang ade ? ;p



HARI KEDUA 




                             hey handsome ? nak ngorat boleh? hahaha


                       mis univerrse jeram
                            posing atas kayu
                              posing sebelum meningglakan bilik .

                                  makeup tebal oleh cik zulaikha :D




k straight ke hari ke -2 pagi tu aku bangun awal weh . pukul 5 pagi .aku tengok semua sedara mara ika belum bangun lagi dekat homestay tu .jadi senang lah aku nak cop bilik ari cepat cepat kan ? ni susah pulak nanti nak berebut bagai bila dapat bilik air .malam tu aku tak dapat tido weh :D . homestay dia sumpah panas . pasang kipas lagi lah bertambah panas. memelikkan aku betullah . nak tido cepat aku text dengan someone ni . nama dia amir :) .sumpah aku cakap best weh text dengan dia sebab dia otak masuk air macam aku :p .kau pun boleh bawak bergurau .ok lah tu weh . then ,aku tengah text dengan dia aku tertido .sorry weh amir :D .haha .

aku sorang je pakai baju kurung pagi pagi buta tu yang lain semua nak pergi jeram dulu dekat belakang homestay tu . nampak aku cover ayu je kan dalam gamba ? aku rasa aku jadi tarzan wanita weh time tu .sexy gila aku terpaksa angkat kain bagai . tapi nasib baik orang takda .so boleh lah aku nak pakai bikini ke apa .haha *merepek *


kesian ika, phone dia tercicir dekat dalam jeram tu . takpe .nanti aku teman kau pergi celcom centre ambik sim card kau tu balik okay :'). tengah carik phone . ex aku meseg .k thanks for the speech .soory aku belum terbukak ati nak meseg dengan kau ,sorry eh .



                    sorry gamba pengantin gelap . dia tak bayar TNB ,kayy aku tipu ;p . camera aku tak berkualiti

                   amiruL!  KAU yang belanja aku dengan ika donut dekat r & r . thanks weh


                         syafiq :D /anak ke -2 aku . comel kan ? k sepupu ika actually :p .


masa sampai dekat rumah pengantin tu aku bwak hantaran sirih weh . sekali tercabut sirih tu . pergghh segan . aku cover aku pegang lah atas dia . then , smapai rumah pengantin perempuan tu aku kena duduk depan sekali sebelah pengantin time ambik gmaba, cina tu kata lawa sirih letak depan .aku pon posing maut lah weh :D


masa balik r &r banyak jumpa laki handsome . tergugat iman aku . chewahh *aku tipu * .;p . dalam bas aku kena nyanyi karoke lagu ramlah ram - kau kunci cintaku . sumpah malu weh nyanyi lagu orang tua macam tu ;p .haha . sorry to say .but pakcik bas tu tahan aku suruh nyanyi . aku enjoy je lah


mesti kauorang tak baca habis kan entry aku nie ? smapai hati ;"( . dua jam aku menaipnye .kalau kauroang baca aku nak cakap


oh baby engkau memang terbaik ,
baca enty aku sampai habis ,
ku yakin pasti ada lelaki yang tertarik..lalalala

merepek lirik aku sudah .sorry alif satar .haha kbai :')
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment