aku budak tak matang ? betul ke ?


Bismillahirahmanirrahim .act pic tu dah lama . masa aku form 1 . berbeza tak dengan sekarang ? 
perbezaan yang ketara sekali  bukan? dulu pipi aku tak sechubby sekarang ni . sekarang pipi aku omey omey gituu :p

k, act dah pukul 4.02 pagi  dah jam dekat netbook aku ni .aku tak dapat tido weh . you know what ? petang tadi aku buat homework . yeahh! . kauorang perlu bannga dengan aku . bukan senang aku nak bukak buku
time cuti panjang macam ni .dari hari pertama cuti smpai sekarang baru lah tergehegeh hegeh nk bukak.
bak kata akak ipar aku "kau bawak ular dalam beg pergi sekolah pun tak kan perasan " haha.

apalah aku nak buat pagi pagi buta ni ? update blog je lah yang mampu aku buat . jeles semua follower aku update . aku tidak mahu terccir disitu :p .

ecah suruh aku edit blog dia . aku cuba je la mana yang mampu . aku pun bukan pandai sangat dalam dunia blog ni . main tekan je . header atas tu ? buruk kan ? k aku jujur aku tak reti sangat :p . k baik hti right aku tolog edit ? act dia bayar internet . aku on je laa ;p

lupa pasal title . haha .aku dah melalut .pagi pagi buta. ayam dengar pon boleh gelakkan aku , k, ramai orang kata muka aku macam budak budak. yeke ? takpe aku bangga dengan gelaran itu .sebab aku memang mahu kelihatan awet muda .haha. k , tak difanikan , ramai kata aku comel , haha . tapi pedulikan saje . ape aku kesah dengan comel semua tu . aku tengok cermin , muka tak cacat . k finee dah okay . takdalah aku nak bangga dengan gelaran tu semua .


BIAR MUKA TAK MATANG, JANGAN PERANGAI TAK MATANG

k bai :')

SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment