tak boleh bernafas


Bismillahhirahmanirrahim . k lama kot aku tak update blog kan ? nak setahun dah . gila tak rindu dekat kuaorang. tak dpat tido aku teringatkan follower aku yang 142 ni .haha . nama je follower 142 . tapi semua ni baca ke blog kau fashaa :D *nampak sangat tipu * .haha . k aku busy sikit hari tu sebab nak jawab exam untuk bulan march . alah , bulan mac je kan ? relax arh .gambel je . but seriusly malu kot bila aku dapat result yang memang nak bagi makan kaki je .? haha . 
pedih hati aku bila dpat result yang worst macam tu weh . macam result orang tak penah pegi sekolah je.

aku tak tahu lah ape nak jadi dengan aku ni , bila aku rajin , dapat result yang mintak penyepak je . bila aku malas sikit .dapat result yang boleh dibanggekan . ecehceh :D . nak share dekat kauorang result aku ari tu pun kita maluw .hee . sebab tak sehebat result kauroang semua. dah lah baru frist time tengok soalan . aku mengalami 'culture shock'

hari tu serius aku cakap add math aku hancur weh , ini kan fizik . lagi lah .kadang kadang rasa menyesal ouh masuk kelas sains ni . cikgu ni kenapa lah tak dari dulu masuk kan saya kelas satera tu kan senang . takdalah jadi macamni :'( . aku lagi suka mengayat cipta ayat ayat ni .walaupun geli aku dengan ayat ayat cmtu .haha

k fine aku sabar . baru ujian pertama kot . tengok soalan pun aku menggelabah . lepas ni aku buat gempak punya! jyeahh ! *tetibe bersemangat *

aku bagitahu sikit lah dekat kuaorang markah yang aku dapat . nak tunjukkan betapa teroknye markah aku

BIOLOGI : 68 %
AGAMA : 69 %
BI : 69 %
SIVIK : 82 %

 see . ? jangan gelak k . aku pun tak caya markah dekat dekat sama :p yang lain belum dapat lagi . aku jamin yang lain mesti hancur .kalau ada gam uhu takpe gak .at leeast dapat cantumkan balik .*merepek * . k bai .

p/s :need somenone :')


SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment