Not Bad Thursday !


     Bismillahirahmanirrahim . k soryy jarang update blog buat masa sekarang .aku busy je memanjang .busy ? k aku bukan artis --' . terlalu banyak benda dan task yang aku nak buat sampai aku rasa masa 24 jam tu memang macam sejam je . 

hari ni aku bangun pukul 6.15 . ohhhh .perlu ke bagitau bangun pukul berapa semua ? k nak bagi tau jugak. nak bagi tau jugak . nak bagi tau jugak .*tetiba mengedik ;p

pagi tadi first kelas fizik . tetiba je perut aku rasa   sengal . k memang tak dapat nak concetrate . at least aku cuba jugak --' .last last aku senyum je sensorang melayan perasaan aku . k azrina ingat aku gila ? k memang aku gila pagi tadi .hahah . 


kelas kimia memang kelas yang paling aku suka ! yeahh :D suka sampai rasa nak bawak besen nak tadah air mata aku . haha . tak sah sehari aku tak kena attack dengan cikgu . kayy memang patut pun cikgu attack budak kuat berangan macam aku ni . k kelas kimia memang selalu mengajar aku berangan . Fokus aku memang akan ketempat lain.

masa agama buat nota . ohh bore -,- ! .  

balik rumah pulakk tetiba ada perempuan ni 







memang tak guna perempuan tu . kau dah memandai add aku nak jadi kawan aku . then kau mengutuk aku , kayy . finee .. kau tu perfect sangat kan ? hurr .


P/s : pengajaran untuk hari ni . jangan fikir semua kawan dekat facebook kita tu baik .assalamualaikum ; )
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment