lucky day :D



     Bismilahirahmanirrahim .agak lama aku tak upadate blog aku yang pinky ni . haha . budak skolah macam aku ni memang selalu busy dengan exam bagai .actuallly, memang banyak story kalau boleh aku nak share dengan kauroang selama blog aku tak berupadate . tapi aku dapat share ape yang aku ingat je . maklumalah manusia akan melupakan apa yang dia pelajari sebanyak 30% .*macam professor dah aku ni *

tarikh 11 Mei 2012 bersamaan hari jumaat 19 Jamadilakhir *cewahh , detail * merupakan tarikh keramat yang aku akan ingat sampai bila bila selagi aku tak nyanyuk insyAllah. Siapa bufday dia 11 Mei ? Happy birthday to you.. happy birthday to you.. hapy birthday .. hapy birthday ... happy birthday to you * berpeluh aku nyanyi :D haha . k dah telewat kan ? . kay pagi tu merupakan hari yang paling teruja untuk ke sekolah . Peperiksaan pertengahan tahun sekolah aku bermula .Aku tiba di pintu pagar seklah dengan langkah kanan pada jam 7.20 pagi . entah untuk ke saat yang keberapa pun aku tak tahu :D . Cikgu eizaity dancikgu aiza telah menunggu di pagar . Mereka memberikan gula gula sebagai tanda penghargaan kehadiran ku yang yang awal ke sekolah *ececeh bangga kot :p * . ku kunyah rapi gula gula yang bertitle kan "mint " .rasa lemak berkrim dan pedas pedas jelas di lidahku .haha .


Bunyi loceng yang memekak menandakan kertas BI  sudah bermula .aku menyusun alat senjataku rapi rapi untuk berperang dengan peperiksaan . Peperiksaan yang amat sederhana sukarnya. haha .bila dapat kertas 1 terlalu senang buatku .hahah .takda yang lebih senang ke cikgu ? tercabut bulu kening saya menajwabnya :D .

haha ,. balik sekolah then terus pergi seremban .nak jumpa pak usu aku nak bincang pasal harta pusaka kelurga . then, dia nak balik . handphone dia vibrate . dia keluakan wallet dia sekali . aku siap doa dalam hati , bagi lah aku RM10 ke jadi lah dapat lah aku nak beli Mr, potato . mr potato .ke bagai :D .haha . tengok dia tetiba hulur Rm50 dekat aku . gila happy . haha . k aku gayat ? k memang aku tak selalu pegang duit banyak . aku tak kaya macam mak ayah kaorang . thanks pak su.

balik singgah dekat tesco nak beli barang . tak kan nak mandi pulak dekat situ .sah sah gila .:D .Then singgah kejap dekat Lavida dalam tesco tu tempat promote gas cooker, penapis air bagai . then terpaksa dengar je la bebelan seller tu . time tu dia bagi aku dengan abah aku kupon .dalam kupon tu maybe ada menang hadiah . aku bukak kupon tu tulis " thank you " je alahai , nak nipis kuku aku bukak , thank you je aku dapat .?

tetiba masa abah aku bukak dapat gass cooker dengan penpasi udara ape ntah . Sumpah tak caya . Semua seler tu terkejut .sampai 7 orang seller seller dekat situ datang kerumun family aku . then dia call manager . Manager tu kata betul .Serius aku rasa nak cekik cekik je semua seller seller dekat situ sebab terlalu happy . haha . Before nak ambik hadiah .,ada sorang abang seller ni pernagai dia gila gila *aku suka , aku suka :D * hahaha


dia explain bagai syarat nak ambik hadiah tu . maybe aku tak perlu terangkan kot . panjang gila . salah satu syarat nak ambik hadiah tu kena ambik gamba dengan barangan yang aku dapat . ala ala pemenang powwer root gitu kan :p . Dia kata nak masuk majalah maybe masuk astro . perghh . hahah . glameer la kaww lepas ni nokk .haha *perasan *

kebetulan abang yang explain tu sama kidal dengan aku . then dia cakap "ada jodoh " haha . kau ni memang suka buat aku segan je . then dia cakap dekat aku masa ambik gamba nanti dia suruh aku pakai baju kaler hitam :D . nak matching dengan dia .hahaa

dia : nanti pakai baju kaler hitam tauu 
aku : hahah . yela 
mak aku : aik ?
dia : nak matching couple2 , ehmm saya nak jadi menatu mackcik boleh ? 
mak aku : hahah
aku :hahaha

hahah . serius aku cakap abang tu tak segan weh . cara kau bergurau tu buat aku segan je la . haha .  hari tu kita pakai baju matching kan ..hahah .nanti aku sambung kbai : )



SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment