you make me crazy ;" )


       Bismillahirahmanirrahim . actually picture yang aku upload ni tulisan dia tak berapa penuh . nama aku panjang sangat sampai nokia c3 tak boleh nak baca  . haha .aku salah kan c3 . ye .sapa pembuat c3 aku nak jumpa . haha aku pendek tak cukup  sampai nak tangkap gambar . k aku sedar aku tak berapa nak tinggi . pheww sedih gila bila aku hari hari kena ejek dengan abang aku . kau tu tinggi sangat lah tu ? tinggi macam zirafah pun apa guna nak menyorok bukan main susah . macam aku dalam kotak tv panasonic pun aku boleh menyorok kalau aku nak . cuma aku jual mahal je .  # k gila membebel sensorang #

baru je berapa minggu yang lepas aku kehilangan seorang membe laki yang boleh dikatakan dalam banyak membe laki kau lah yang paling rapat  membe laki penah aku ada . nama dia Amirullah .kau la tempat selalu aku bergaduh . kau jugak tempat selalu hangout sama . memang aku selalu menyampah dengan perangai kau sebab kadang kau cakap melepas . tapi aku tak simpan dalam . then dekat sekolah .aku selalu tegor kau macamni " HI ! MUSUHKU ' . then kau layan je la aku . ada satu ketika kau mintak maaf dekat aku semua kesalahan kau then kau kata tak nak jadi musuh aku. kau nak jadi friendship aku . tapi aku tolak . erghhh . betapa egonya aku masa itu .  aku tak tahu pulak kau akan pergi selama lamanya dohh ; (

kesian gila bila tengok kau eksiden dekat depan kolej perubatan kuala pilah tu .what's a pity ! . ayah aku punya lah bercerita macam macam bila dah sampai rumah .ayah aku call polis bagai . aku buat dek jer aku ingatkan dekat pilah tu sapa kemalangan . tetiba ika text aku kata kau takda .serius terkasima gila aku weh . Mahu terkeluar nasik yang aku tengah makan masa tu . aku tetap ingat kau weh sebab kau penah beli kan air mineral masa aku demam gelak kan orang sama sama ,, kau penah puji aku nyanyi and macam macam lagi kau buat .kau firendly dengan semua orang .susah nak jumpa macam kau and hope kau bahagia dekat sana. 


err aku dah tak tahu apa lagi nak cerita dekat blog aku ni bersarang macam tak de pembaca insyAallah selama bulan puasa ni aku akan upadate blog aku gila gila . aku tak janji tapi pasti . aku sejak dua menjak tiga menjak ni asyik teringatkan seorang boy ni aku tak tahu kenapa. fallin love ? ohh gosh . fasha kau masih budak lagi . perjalanan masih jauh . mulut boleh menipu tapi hati siapa yang tahu .buat masa sekarang aku cuba nak jauhi couple tu dan kini aku masih berjaya kekalkan status single . tengokk lah sampai bila . jangan sampai aku tak laku nanti payah ;P

esok hari koperasi .hari kegembiraan semua warga sekolah . yang cikgu tak payah nak berpeluh peluh ketiak nak mengajar .yang murid tak payah bawak buku banyak banyak . yang staff sokongan tak perlu fotostat kertas banyak . apa yang perlu sediakan duit banyak banyak . yeahh .semua berbanyak banyak. sebab esok hari koperasi .wee . till see then . bye *macam surat bi aku rasa penutup dia .bangga cikgu norsiah ni .haha . 

                                                       
                                                                                                                                           seikhlas hati.,
                                                                                                                                    fashaheera    







SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment