i wish i will reach the stars : ')


        Bismillahirahmanirrahim . as usual . aku akan update blog aku kalau ade internet je .hari ni isnin . weee . sekolah aku cuti sempena israk dan mikraj semalam . kalau tak cuti tak dapat aku nak ber'wee ,wee " bagai .haha . sumpah aku tak suka hari isnin . trouble and anoyying .kena berdiri tepi perhimpunan semua . ohh goshh . sumpah benci gila .tapi aku suka subjek hari isnin ICT,SEJARAH ,BI ,BIO . wee  :D all my favourite subjek . penipu besar kalau aku cakap esok aku nak pergi sekolah . esok ada add math . ohhh nak tempah keranda prepare untuk mati esok .killer subjek . k markah aku memang teruk add math hari tu . sumpah rasa nak tergelak gila gila . happy dengan kejayaan aku yang dapat markah bawah 10 .haha . 

pagi tadi aku bangun dari tidur , wee sedap . fresh air .mandi dekat rumah along ,then balik singgah rumah angah tengok anak anak buah aku yang comel macam maksu dia . haha . k mak aku kasi donat , then sampai paroi singgah rumah alang aku . jumpa baby ohh menangis tak nak kat aku . keberangkalian muka aku macam singa comel .pheww . balik rumah frust tak dapat nak dukung baby then chit -chat dengan abah . weee ajak pegi kedai beli top up . aku pegi dengan mak dengan abah semata mata nak beli top up je . beli dekat kedai gemok . k balik buat ict yang berlambak . sampai sekarang tak siap yang dah siap berupdate hanya lah blog : ) haha . tengok friend chat dekat facebook gila sikit .takda mood nak tegur .semua sombong gila .  nak iron baju kbai .

SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment