i wanna remove you from my life ; )


    Bismillahrihamanirrahim . now aku tak tahu nak cakap apa .semuanya dah berubah . aku pun tak tahu kenapa dengan hidup aku . aku yang dulu nya happy go lucky ,happy dengan hidup aku dah jadi lain . aku pun tak tahu kenapa . setiap hari aku rasa tak macam hari biasa . aku rasa macam kawan kawan aku lama lama tinggalkan aku . dan aku akan tinggalkan diaorang ? aku pun tak tahu kenapa hari hari aku dibelenggu kematian ? ergghh .orang kata kalau kita nak mati kita dapat rasakan kematian itu 40 hari sebelum  kita meninggal dunia .Aku tak berharap pun aku meninggal dunia .cuma aku mintak dipanjangkan umur . -__-

Abah aku pun dah banyak berubah dengan aku . dulu dengan aku chill je sekarang ? kenapa ? kenapa life aku boleh jadi macamni . dulu aku minat belajar . but now aku susah gila nak fokus bila cikgu mengajar .result aku baru baru ni pun teruk .aku tak kesah sebab itu titik peluh usaha aku . daripada kau kau ,kau dan kau yang meniru je keje . dapat A seribu kali pun aku tak respect lah kalau meniru ni weii . kenapa aku rasa sekolah macam bosan je . aku cadangkan sekolah buat aktviti.aku rasa maybe sebab aktiviti sekolah yang takda aktiviti buat aku bosan and takde mood nak sekolah situ lagi .

k life must go on . walaupun esok lusa aku mati, tapi selagi aku hidup aku kena tempuh jugak kan . kayy aku nak gadis purple yang dulu ok . kenapa aku berubah . no , gadis purple tetap gadis purple . bukan orang lain k. kayy aku tak boleh berubah . starting for now . aku harap segalanya akan kembali seperti dulu .Dan aku paling tak suka kalau orang tanya sapa orang yang aku kata dalam blog . itu hak privasi aku . tak suka tak payah baca . ini blog aku ,pakai e-mel aku dan takde kena mengena pun dengan pasword kau . harap tidak payah mecari pergaduhan disini ; )


p/s : The Best Things and Moments In my life Is when Gathering with my friends ; ) . aku rindu kawan lama aku . aku rindu kawan aku masa kecik kecik . Geng . I love You XD . you always make me happy .



SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment