Selamat hari raya -,-


kayy bismilahriahmanirahim :)  gedik right perempuan kat atas tu ? haha . just tutup sebelah mata k . jangan dua2 belah nanti jatuh dalam longkang kita tak tahuu -,- . err rasanya belum lambat lagi kot aku nak ucap selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin dekat pembaca blog aku ni ;) .aku nak menyusun 20 jari iaitu jari kaki + jari tangan kalau aku ade taip benda yang tak menyenangkan mana mana pihak dalam blog ni kayy sayang ? -__-

 First day syawal aku bergaduh dengan abang aku yang no empat . sebab mulut dia macam erghhh ! -_- tak tahu aku nak cakap macamana . aku balas sikit dengan ayat pedas . then dia tetiba je sensitif nak tampar aku  . okayy fine aku nangis , k semua marah aku . semua back up abang aku . yes aku tahu aku salah sebab kurang ajar dengan kau . tapi dia ? ergghh . kenapa semua nak marah aku ? kenapa semua benda aku je yang salah . nothing to say la . but at least aku bersyukur ade teddy bear besar yang selalu dengar masalah aku . kayy aku gila ? yes . memang aku gila . tapi teddy bear tu lah yang selalu setia dengar cerita aku right ? 

err aku nak cakap satu hal lagi pasal lelaki . sometimes aku rasa aku tak nak percaya dengan insan bernama LELAKI lagi dah . aku rasa nak stop je . baru baru ni aku malas nak mention sapa lah , ade seorang laki ni usha aku then aku rasa aku hampir cair je dengan laki tu doe . then mati mati aku caya dia tu baik . rupanya dia tu tukar awek macam tukar baju dekat rumah dia je . k kalau kau terbaca blog ni hope kau terasa :) aku memang pantang dengan laki playboy ni kalau boleh aku nak tendang je dengan kepala aku macam haii o . haha k aku over . aku harap kau sedfar satu hari nanti ye sayang ;D

peribahasa untuk kau ciptaan aku " Bumi mana yang tak ditimpa hujan "
 maksudnya : satu hari aku harap kau rasa apa yang aku rasa . haha * evil laugh * kbai :)


SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

2 comments:

  1. Selamat Hari Raya jugak ,, Maaf Zahir & Batin :)
    done follow here..If u free time visit my new entry ^_^

    ReplyDelete