the froggiee -,-


                 Bismillahirahmanirrahim . hello readers . sorry sebab lama aku tak update blog . aku busy gila dengan study . k, seriusly penipu . booo ;p . selama aku tak berupdate blog ni banyak kisah , pahit ,manis , payau kelat ,masam dan errr aku rasa tak payah  nak disebut lagi . one day aku rasa nak nangis sepanjang hari and one day aku rasa nak gelak guling guling atas tilam sepanjang hari . hidup aku dah tak normal right ? aku pun tak tahu kenapa .haha .just forget about it . * lari tajuk lah makcik *

Hari selasa 9 haribulan 10  masa kelas biology kelas aku kena buat eksperimen bedah katak , serangga dengan ikan . aku call Azirah suruh cari belalang tapi dia cakap mana ada belalang nak jumpa malam malam buta ni makcik ,dia nak bawak lipas ohh aku halang dia . cis ,rupanya dalam buku memang dia nak suruh cari lipas pun . ternganga aku seketika sekilas membaca buku amali itu .err nyesal nyesal nyesal .

ecah tak dapat bawak katak , dia lambat bagitahu . tergaru garu kepala aku  pukul 10 barulah aku pergi carik katak nasib baik aku jumpa katak dekat tepi bilik air tu senang kerja aku . geli geleman aku tengok rupa katak tu . i cannot imagine  how the princess could kiss the frog than absolutley the frog  turn into handsome prince . eyurww . what the fish lah aku nak cium benda tu . lebih baik aku cium hajarul aswad . dapat jugak pahala kan ? wink .wink . kalau hajarul aswad ada dekat Malaysia aku dah cium kau hari hari kay ? 

aku letak larutan klorofin dekat atas kapas then masuk dekat bikar  yang beriisi katak untung memengsankan katak katak tersebut . selang beberapa minit kemudian , bikar tu aku goncang nampak tak katak tu dance ? jyeahh katak aku telah mati . macam yakin je mati . booo.

 cikgu suruh pakai gloves dengan mask . ada yang dapat baju putih dokter tu sekali tapi aku tak dapat sebab dah limited edition . aku pakai gloves dengan mask je pun k ? jimat . sehari tu aku rasa seperti dokter veterina terkemuka di negara abad ni . kah kah kah * evil laugh * k sumpah tak lawak langsung
piqa yahya dengan menterm excited gila bedah katak aku . it sookay . katak tu pun sombong dengan aku serius liat gila kulit dia . boleh buat handbag maybe ? no la maybe purse je pun .

organ dalaman habis semua terselongkar then nampak jantung dia dup dap lagi .sumpah kesian : ') . hidup lagi katak tu rupanya . Arwah dulu baik orangnya .haha . serius comel bila katak tu kena ikat kaki dengan tangan dia dekat papan bedah .  i cannto imagine kalau manusia kena bedah macamtu , even katak comel bedah macamtu . manusia ? lagi lahh comel kan  kan . muahahah .

aku sekarang dah jadi kaki texting balik . aku suka text dengan dia  .even maybe dia tak suka text dengan aku . tapi aku suka text dengan kau . ah , pedulik ape aku . aku lah daktor veterina abad ni . kah kah kah kah * evil laugh * haha . kbai  : )
           



















SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment