starting a new life.







Bismillahrihamnirrahim ,
     
                   Kayy readers sumpah terkejut bila blog ni dah berwajah baru .sumpah aku kata tak best langsung blog yang baru ni . Sama macam Facebook . Facebook lama lagi best daripada timeline yang semak samun . Ini semua salah Mark Zuber yang menjadikan Facebook tu semak dan membuat kan aku pening nak baca status aku sendiri -__- . tapi blog ? sapa yang harus di persalahkan ? sapa pencipta blog eh ;D haha .


                   Header dengan background blog aku dah tuka . setelah berapa tahun tak bertuka tuka . serius aku muak gila dengan header yang lama . Maybe header yang baru ni tak berapa nak lawa . aku tak sempat nak edit lawa lawa sebab aku edit pakai photoshop abang aku tanpa pengetahuan dia . Kalau kantoi mati lah aku kena saman dengan dia huh , tak nak aku .hihi . Muka aku hitam right dekat header tu ? budak sekolah memang hitam la makcik ,

              Selasa hari tu cikgu Les dengan cikgu Ramli masuk kelas aku . dia tanya sapa yang tak penah dapat sijil wakil sekolah lagi . aku dengan muka tak bersalah jawab je lah aku tak penah dapat . then aku kena tulis nama dekat cikgu les kena masuk olahraga 4 acara sekaligus dekat zaa'ba . gila lah . sumpah nak tercabut pundi kencing aku bila dengar pasal acara tu . aku lari pun mengalahkan siput inikan  pulak wakil daerah memang susah lah kau nak menang makcik .

  Sabtu ni aku nak ajak ibu aku pergi tesco beli sunblock . kayy aku nak beli sunblock semata mata untuk 2 hari je kayy ? 2 hari . sabtu nanti saya tak dapat datang tau sekolah ganti tu cikgu saya sakit kepala nanti sabtu tu . hehew .  Cikgu jangan gelak k ?


   P/s : sempena anivessary aku denan maxis . aku top up RM10 dapat RM10 jugak . Sumpah sayang kau  maxis . i lebyiu . muahh . :* kbai .
 




SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment