im coming for you dear.


                Bismillahirahmaninrrahim readers . muah pipi kiri . muah pipi kanan . rindu kan dekat aku ?  kan kan ?-__- .k totally aku sedih sekarang ni sebab that guy tak rindu dekat aku . aku je yang rindu dekat dia . ohh jahatnya kau. malas nak cerita pasal dia . tak guna kay tak guna . aiskrim dah menjadi air . tak guna dikenang . nyah kau jantan -__-. 

12 November 2012 aku dengan kawan kawan aku , sue , eyna , atiqah , bella dengan sorang guy ni raja zaqwan syah *sepatutnya tak tercalon pun .hehe join renioun dekat terminal One Seremban .Okay tak ramai right ? Enam orang je yang ada haha . k semua laki pakat tak datang . okayy nakal kay kaorang ? Lempang baru tahu -__- . Pagi tu aku bangun awal . pukul 4 pagi kot . gila ah first time bangun seawal tu XD . waktu sekolah pun aku tak pernah bangun seawal macamtu sama time pulak dengan ayam bangun . haha then jemput Bella dengan Eyna dekat rumah Bella . duduk ah tiga orang dekat belakang kereta tu sampai berhenti dekat tanjung . tunggu punya tunngu sampai bas City liner . Padat dengan manusia bas tu sakit lengan aku pegang benda alah dekat atas tu sebab kena berdiri . Negro duduk dekat sebelah eyna tu sibuk usha aku dengan Bella . k sumpah memang tak guna . Kau negro jangan sampai aku cucuk lubang hidung kau dengan batang pensil 2B -___-.

Sampai dekat terminal jumpa raja pusing terminal naik atas teman bella shopping . habis semua nak diborong eh cik datin kita ni .haha . Suhaila teman aku pergi beli tiket wayang . ok abang tiket kau handsome doh ;) haha . Beli 6 tiket semua tengok cerita sama istanbul aku datang . tak da sebarang bantahan . tengok sederet je . sumpah macam kanak tadika aku tengok haa ;D

Makan dekat kfc raja share dengan eyna makanan atototo so sweet ;D ayam aku tak habis seketul . aku dengan raja ambik plastik untuk budak budak ni sekali . sumpah malu nak ambik . Aku jerit nama abang tu dia tak dengar . ohsome weh abang tu sampai aku pun konfius dia lelaki ke perempuan . comel lah kau abang ;" ) .haha . 

Before wayang , masuk lah karoke jamban kejap sebab aku dah lama tak karoke weh ;) sumpah lapar . k lapar tau aku tak karoke ? masuk wayang lambat sikit ohh no cerita istanbul aku datang sumpah sedap macam coklat ;D . mula mula aku ingat cerita tu jiwang and a bit geli lah . tapi rupanya ohsome jugak . seriusly funny nak terkencing aku tergelak kat dalam panggung tu . terkencing ? tak senonohnya . haha k aku gurau je . 


Balik naik bas mahal .bas ke bahau bukan ke pilah . cuak gila bila aku tekan semua loceng berhenti dekat tiang bas tu tak berfungsi . nasib baik bidin pun berhenti dekat tempat sama . sayang kau bidin . eyurww . hahahah . happy gila .

till meet then . 
                                                                                                                                   xoxo,
                                                                                                                                   gadis purple :)
 
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment