Positif tu penting



       Bismilahiramanirrahim . okay guys seriusly and seriusly memang lama gila blog  ni tak berupdate . yeah  hampir 2 months kan . hehehe .eleh ade orang tu tak berupdate 2 tahun pun buat lek buat peace je . okay aku bukan tak nak update but sekarang blog dengan facebook dah tak berapa nak famous macam dulu kan . twitter je yang famous menggila . aku takda masa nak online sebab nak SPM tahun ni . hahah alasan yang selalu budak budak pakai -__- . basi okay basi . perlu ke deactive facebook kalau nak ambik SPM , PMR , even UPSR sekalipun ? bagi aku online tu tak salah . jangan salahkan internet . sebab internet akan salahkan kita balik . hahah okay merapu dah mula XD . that's mean sapa yang suruh kita online mengila sampai 4, 5 pagi macam yang aku tengah buat sekarang ni ? hahah okay tak perlu contohi . Ini pun aku online sekali sekala je sebab tak pasang internet . kalau terlampau ketagih rindu mengila baru lah aku online haha nanti aku lupa diri susah aku jugak yang "gila " nanti . Ini lah remaja sekarang suka cakap someting dengan perkataan "gila "


For example :

Bila jumpa soalan exam - "weh bapak susah GILA "
Bila Menang main game - " Weh kacang GILA  game tu doh "
Bila tengok benda awesome - " GILA lah dasyat kau wey "

The reality is kita yang buat someting tu jadi GILA  . that's why ramai remaja sekarang otak GILA- GILA tapi dah tak layan majalah GILA - GILA . jadi tak pantun aku ? jadi lah tu kan ? hahah okay jangan boo aku nanti aku nangis :'(


tapi tak semua remaja otak gila -gila kan .? honestly aku suka kawan dengan orang yang gila- gila than kawan dengan oran yang be more serious . yeah kalau kawan dengan orang yang terlalu serius sangat kita akan jadi macamni :



SERIOUS ---> NO JOKES ----> TAKDA TEMPAT BERCERITA --> OTAK LEBIH GILA DARIPADA BIASA --->STRESS -->STRESS TAK AWESOME XD haha .



yeah sekarang semua suka update status ,tweet or whatver lah benda alah pakai anak panah kan ? hahah aku pun suka sebenarnya . ala lek lah wat lek wat peace je kan . hahahaha . aku harap kaorang dapat gain motivasi daripada post aku kali ni . gadis purple will be more matured now . hahah . okay no reason for laugh . yeah . CRAZY is awesome .:D hahaha.. bye .






SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment