Finally My Birthday !!




                             

                                     



    Assalamualaikum . Finally aku tergerak jugak hati untuk update blog kesayangan i ni tau . hehehehee . Okay First of All i am very happy today because this is my lucky day :D my Birthday !! At tweve o'clock i can't sleep . Then masuk satu text yeah my ex adopt sis wish mee . Thanks . ! then meseg kedua masuk from amirul my BFF ! thanks a lot to him . hehehe lepas dapat text tu aku ingat nak kacau budak lain tidur sebab dapat call percuma tapi kebaikan hati nurani aku menyebabkan niat aku tertunda . HAHA .


           Setibanya aku di sekolah , eceh ayat aku pulak . aku jalan dengan penuh lesu . mengharapkan kegembiraan muncul di sudut hati . HAHA .puii puii. Then masa aku jawab karangan bi tu aku rasa macam aku ni kat dunia lain nak menangis pun ada sebab sedar haritu aku dah tua . Tetiba Ina Wish aku Happy Birthday . Then Budak kelas semua wish dekat aku . Wey nak meleeh mata aku masa tu kot . Haha . Masa Bio tak dapat nak fokus sebab cikgu Aziz ajar tajuk Pembiakan aku ni  bab Repoduction ni tak berapa nak suka sangat . entahla tapi kaau bab penyakit aku suka la . Itu lah kalau di beri peluang jadi doktor , aku reject doktor pakar sakit puan ni . Tak suka . tak suka tak suka !! HAHA


     Masa buat presentation chemist aku buat pasal ubat psikoteraputik . Rasa nak tergelak gelak aku sebab ubat tu untuk orang sakit Jiwa . Yeah aku tak pasti apa yang kelakarnya but aku rasa nak gelak jugak aneh bukan ? haha . Then budak ni kata dekat teacher Normawati hari ni birthday aku , satu kelas nyanyi untuk aku yaww ! sapa tak happy right ? rasa nak menangis pun ada tapi aku tahan la control cool and steady ah youu ! haha .Teacher kata dia nak bagi muffin kat aku esok . MasyaaAllah susah susahkan teacher je kan ? sayang teacher ! :D

 Balik sekolah aku OTP dengan My Adopt Bro , Nazrul . He is Funny . Cool , and have a good voice instead . I ike him . Then aku call dengan beberapa orang yang aku jarang call je sebab tak berapa nak sempat maxis ni bagi free kejap sangat ah tak puas aku tau . At the last , ada satu membe budak laki ni aku tak nak sebut nama wish aku punya ah amazing words! thanks bro ! ingat jugak kau kat aku walaupun kau budak kelas lain dan jarang masa untuk bercakapa . thanks for eveythingg !!!  Gadis Purple is Seventeen noww ! :D


















SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment