don't ever and never give up dear . thanks to god -,-








          Assalamualaikum XD dah 1 months aku tak update blog .. wohooo .:O satu pencapaian yang amat membanggakan dan awesome . tepuk tangan pleasee . hoho ok dah dah . cukup .cukup . now aku baru lepas balik sekolah baju pun aku tak tukar lagi ni . malas ah nak tukar . aku bukan model nak tukar tukar baju sentiasa . haha . kejap lagi aku kena pergi sekolah balik . aku masuk program " Frog "  . i't just like ONG ! ONG! haha . okay very silly right ? sekarang dua blog aku kena settle ni . haduih , payah payah . tapi antara blog Frog dengan Gadis Purple . aku sayang blog Gadis purple ni lagi . Blog katak apa kejadah haram eh untuk isik nota je . haha Blog ni aku guna untuk bercerita tetang tah apa apa .hahah .

          Besok aku tak dapat datang kelas fizik , sebab aku ada tuiton dekat Elitis . Sir aku lagi penting :p . haha . Sir memang awesome ajar add math tapi sometimes ada sikit merapu . haha tapi tetap enjoy ;D . karang ada tuiton chemist pulak haduhh -_- . mesti kena stay back dekat situ sebab aku sangka sangka chemist haritu mesti failed punya . arghh ! . bila lah nak habis SPM ni . tak sabar aku nak habis jawab SPM boleh pergi kahwin terus . takda nak pikir pikir lagi dah belajar apa semua ni . hahaha . okay perkara itu tidak akan berlaku .


          Honestly , aku nak share dengan kauorang ape benda yang kita buat . kita jangan lupa pada Allah . kita down ke kita up ke kita tak up and down and so whatever pun la jangan sesekali lupa pada tuhan . sometimes aku busy sangat belajar kelas pagi , petang malam pun ada . aku tak dapat nak arrange masa aku kadang sampai tertinggal solat . okay sometimes aku lupa then bila ada masalah ke  nak exam ke baru lah kita mintak tolong dengan Allah kan ? sebenarnya benda ni sudah totally memang salah . Masa yang senang ni lah kita nak selalu berdoa pada Allah . Ini tak masa kita senang kita lupa pada Allah . tapi bila kita susah bagai nak rak mintak tolong dekat dia . aku pun nasihatkan untuk diri aku benda ni  . Sebab aku pun tak sempurna mana . tapi aku cuba ke arah itu .


       Bila kita tension ,preassure dan ada masalah sometimes tak ada kawan yang boleh tolong kita . Kadang kadang kawan kita je ramai . tapi tak guna pun . Bagi aku lebih baik kita mintak tolong dekat Allah sebab dia memang dah confirm confirm faham dan tahu cara nak bantu kita selesaikan masalah kita sendiri .


   Belajar pandai pandai tapi tak ingat Allah tak bahagia jugak kita kan ? :)


Terima kasih tuhan sebab kau sentiasa faham aku . walaupun aku punya masalah yang preassure sangat sampai takda orang yang faham aku tapi kau kan ada kan kan . okay till then . bye .

SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment