Break the icee !









              Bismillahiramanirahim . yeahh seriusly a little bit happy sebab exam trial dah habis . Gambar dekat atas ni gambar bilik aku study haha . But ini baru first step right ? banyak lagi exam aku kena tempuh dan lalui sebelum exam SPM sebenar yang bakal menjelang tiba . Result trial pun aku dah dapat itu pun macam apa jeee -__- . HAHA . Result macam hapee atau aku yang ntah apa apa , Haha kay stress gila doh SPM nak dekat ni buat aku rasa macam . Tak dapat  dan tidak terdaya untuk aku menyambung kata kata ku ini . HAHA . okay 30 haribulan aku ada gerak gempur . oh yeahh ? exam lagii ? ohh gembirraaa ! gembira sangat lah tu ? 42 days more left ? seriusly aku haha aku macam tak sabar sabar . okay lepas ni sepi sementara lah blog aku nampaknya . berhabuk lagi ah takda sapa nak sapukkan :D




STRUGGLe FOR SPMM!!!!! WE CAN PROVE IT BABYY ! WE ARE THE GREATEST BADGE EVER :)




SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment