Pergi Melakaaa -_-


Bismilahirahmanirrahim. Hai Guys. Kauorang okay tak ni sihat ? hehe . Gambar dekat atas tu beg aku cukup ke untuk tiga bulan eh ?. aku nak pergi Melaka . Carik kerja dekat sana. Haha aku pergi dengan Asmida , so tinggalah dengan nenek dio XD , kerja apa ? kerja kilang je . Packing Pin macam gitu -_- . Hahah tak payah nak memilih sangat lah kan ? kau bukan ada kelulusan pun nak kerja . Result SPM pun belum mention lagi kau dah havoc , havoc havoc ahh kau ni fashaa . Hahah lagu favourite aku sekarang tu .

Aku speechless :O . Aku tak pernah berjauhan dengan family sebelum ni . Anak omak wey. Haha . Boleh ke aku bawak diri nanti ? Boleh ke aku berdikari ? Tak ke ketinggalan aku kat sana nanti . dengan pendeknyaa lagii haa orang ingat aku budak kecik lagii sekolah rendah . Apa budak sekolah rendah tak bolehh kerja kee ? apaa pendek tuu tak ke comel kan sayanggg ;D . Hehe . First time ni aku nak rapat dengan Asmida , act kitaorang takda ahh nak rapat sangat wey . Dia sekolah TMS ,aku sekolah TBB . mana geng . Haha aku kenal dia pun dekat tempat tuition Mr Rai  Form 3 then Sambung dekat Tuition Elitis Form 5 ;D . haha panjang jodoh ehh tu kan weyy ? .Ni baru je nak rapatkan . Malu aku nak kenal dengan family kau semuaa . Hm Asmida kau jangan bercerai dengan aku , aku tembak kau nanti . Hahah . Atleast kau ada pak sedara kau , nenek kau dekat sana , aku ? aku ada sapa jee dekat sana ? :'( kesian kan aku . Mohon Simpati.


Aku harap kerja dekat sana nanti tak ah payah mana . aku ni dah lah pemalas doh . Hahah . Jangan baru first day kerja dah kena marahh memangg ohh tidakk :O . hehe . Takpe atleast aku try , kalau sekarang aku tak pandai berpisah dengan keluarga , abis nanti nak belajar macamana , nak kahwin ? XD hahah Kahwin yo kau pikir fashaa . Masa Depan tak fikir .


Mungkin Lepas Habis Ambik result baru aku dapat update  blog lagii okay sayangg ? ;) . sorry . Yang penting aku sedihh gila babengg . Sekarang pun aku rasa nak menangis meraung melalak apa semua . Tak perlukan Eye mo macam pelakon pelakon melayu lagii . Huwaa :'( .



 *SELAMAT TINGGAL NEGERI SEMBILAN * Muahh .Muah.




























                                                                                                                               
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment