Selamat Tinggal Kilang Takara





                            Hidung aku Merah kan ? nampak tak ? nampak tak ? okay memang                                                             aku tengah menangis    masa tu.


                           






Hari Terkahir aku Pegang PCB dekat Line M9


                                           With akak Nilar (warga Myanmar )





With Kakak Rojina




                                        With Acik Norizan , Kakak Bella Dan kakak Ayuni.




















                                      Tangan aku Berinai akak Rojina Yang Buatkan .


                                        Teliti Betul Dia Ukir Tangan aku tau.



                         


                                         Ni Dia Akak Rojina Kesayangan Aku tu.
 
                             Ni Winnie The Pooh Yang aku dapat Masa Majlis Perpisahan.






                             Ni baju Yang Ieyra Bagi Masa aku Pertgi Rumah Dia .



 


                               Shawl Dan Kerongsang ni Daripada Akak Aishah.






                                   Mummy Minah Yang Tolong Buatkan Untuk aku.




                                Frame gambar   Ini Asmida yang bagi dekat aku.



                             Kerongsang Hitam Ni dengan Handsocks aku dapat daripada akk Rojina.






Kertas Reject ni Asmida Yang Bagi. Sweetkan dia ?






Bismillahirahmanirrahim . Apa kabar kaorang semua sihat ? okay aku nak cerita yang 28/2/2014 Last aku check PCB dekat kilang TKR . So aku telah meletakkan jawatan aku sebagai Operator Pengeluaran di Kilang Tersebut . Ecehh Operator je pun Fasha , Itu pun Nak Havoc ah kau ni. Havoc Havoc :'D . 

Okay seriously banyak penglaman pahit manis aku dekat sana . Ecspecially dengan Membe aku yang Bernama Nurul Asmida Binti Daud tu.  Seriously banyak Pengalaman aku dengan kau. Dari sama sama pergi interview sampai lah aku last day working. Aku takkan Lupakan sampai bila bila tau :') . 

Pada mulanya dekat sana aku rasa macam kesunyian sangat yelah pergi negeri orang . Rasa macam terasing . Pergi kerja tu pun aku rasa macam malas sangat. Dalam hati selalu cakap bilalah aku nak berhenti bilalah aku nak berhenti tu je yang selalu berbisik dekat hati aku .


Lama kelamaan makin susah aku nak tingglkan tempat kerja tu . Dah ramai kawan kawan dekat sana . Aku rasa sedih sangat.  Tapi apa boleh buat setiap pertemuan pasti ada perpisahan Right ? aku pergi sana pun Aim aku sebab aku nak be a new one . Aku nak lupakan ex aku. Seriously jujur aku tak pernah menyangi seseorang lelaki sampai macamni sekali. Sejujurnya aku selalu teringat dekat dia . Hampir setiap masa :') aku pun tak tahu kenapa . Last day aku dekat Melaka aku Spend time dengan Ira . dia bawak aku jalan jalan naik motor dari pagi sampai ke tengah malam . Dia bawak aku pergi pantai . Dekat pantai tu aku campak batu dan janji akan cuba buang ex aku jauh jauh :') . aku harap aku dapat lupakan dia .


Aku rindu kawan kawan melaka aku . Aku nangis bila tinggalkan Kilang Tkr tu . Aku nangis sepuasa puasanya sayang kaorang gileee :'D okay bye.








SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment