bangla sengal ;p


Bismillahirahmanirrahim :) okay, now aku baru balik daripada seremban + pilah . at first, aku teman mak and abah aku pergi seremban, nak bayar broadband abang aku. First, aku follow je diorang, aku ingat pergi seremban nak shopping plus enjoy. aku follow je masuk maxis centre. aku pelik jugak, tapi aku senyap je .aku berangan je kot time tu. then sampai sebelum pergi kaunter, mak aku tanya pasal broadband dekat orang tu, so aku terkejut kingkong lahh kan ;p. aku cepat-2 tarik mak aku , then aku bisik yang kita salah pergi kedai broadband tu celcom not maxis . haha , then buat muka tebal , blaahh dari kedai tu ;p.# padahal pilah pun ada celcom centre, nak samapi ke seremban pulak, abes duit minyak je doe. 
then, abah aku tanya orang dekat mana celcom centre yang trdekat kat sermban, then pergilah putar-2 kt seremban tu, then dah sampai. alangkah bangenyee.. bila tengok kedai tu TUTUP ;p. haha. then family aku decide pergi pilah je lah , then dah habis settle bayar brodband dekat pilahh tu...... nie yang aku nak cerita nie...


aku tunggu  luar kedai boradband ngan mak aku dekat kereta, tunggu abah aku pergi mane ntah. then, satu bas nie berenti kat tepi jalan tu lah kan, tunggu traffic light, dalam bas tu ade sorang mamat bangla, perghh. dia asyik usha aku je doe. aku geram sehh,, korang bayangkanlah daripada lampu trafiic light tu kuninglah lahh smapai merah = hijau. then dah jalan bas tu pon dia masih usha aku  . nie memang sengal lah ka mamat bangla nie. beragak lah nak pandang orang. kalau dia suka pandang aku, tapi kejap pandang tempat lain, kejap pandang aku takpe jugak. nie tenung aku macam nak makan aku je. tau lah dah tengahari, lapar sangat .tapi beragak lahh .Rasa nak cocok-2 je mata dia dengan pensel 2B doe, lau takde. pensil tekan pun jadi lahh. kalau boleh. nak marker lah kan ;p.sengal punya bangla, kalau mamat bangla tu baca blog ni aku nak pesan # nak usha aku bwak kereta bmw bukan naik bas, haha then semoga anda bahagialah dengan perjalanan anda ;p . # memang taklah dia nak baca blog aku kan . kbai ;p

SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment