Come un gurlz ^-^


Bismillahirahmanirrahim : ) . okay , now mata aku merah . serius aku cakap ngantuk gila dowh, tapi aku tahan jugak sebab nak settle kan karangan aku tu , "Kenapa Saya Sayang Mak Saya' eh silap , 'Kenapa Saya Sayang Malaysia ' pheww --' , malas gila nak buat .cikgu oh cikgu , kenapa lah saya kena buat karang macam tu, --' tak boleh ke taknak masuk pertandingan tu , tak boleh ke nak blablablalba # okay stop merungut -,-.

      Ni Lah Padanhnye Kalau Buat Kerja Last Minute Macam Aku nie -,- . wahai anak-2 ,Please Don't Try This At Home, in The Toilet okayy ;p # ayat saiful apek .  tapi kalau buat kerja last minute, berduyun-2 idea datang, laju je kau kan idea ? pheww --' tak paham aku . Tapi serius dowh benda ni berlaku dekat aku --'
aku pernah dapat fail dalam muzik , then setengah jam sebelum exam , aku terhegeh tanya dekat kawan aku pasal muzik , result terus dapat A dowh , # hebat tak, hebat tak ? ;p . tepuk lah sikit .

okay, dah ,takda benda nak cerita , pheww --'  ,esok sekolah , says Yeahhh --; haha , aku dekat sekolah onlinee je dowh, pe kauorang pikir aku belajar lah ? esok boleh bawak netbook , terima kasih maxis sebab bagi aku buat kacau dekat sekolah , kbai ;p .
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment