hobin jang hobin ^-^

Bismillahrahminirrahim :) okay, hari ni hari sabtu ,bersamaan tarikh blablabla . Hari ni aku bangun lambat sikit #biasalah hari cuti. aku bangun dalam pukul 8 macam tu ,then dah bangun, kemas katil,makan, then terus siap nak pergi rumah abang aku dekat paroi ;p.aku pergi rumah dia pun sebab nak tngok bola dekat paroi n9 vs t-team . memang gempak lah, sebab aku baru first time tengok bola dekat stadium. #kesian kan ? ;p. memang excited gila lah . aku bergaduh dengan mak aku sebab mak aku suruh aku pakai baju kuning, aku tak nak ;p . malu seyhh . lagipun aku mana ada baju kuning, baju sukan sekolah ada lah# bajet je :p.
    last-2 aku bawak lah spare dua helai baju kunig prgi rumah abg aku . then sampai rumah dia, makan tenghari, pastu ibu and abah aku decide singgh the store kejap, beli ape yang patot . aku pon tumpang lah sekali kan # aku tibai cholate cadbury blackforest # sedap hingga menjilat ibu kaki :p.balik dari the store, lepak-2 rumah abang aku smpai pukul 6.30 then bertolak pegi stadium. kitaorang jalan kaki je ;p.

dekat gila rumah dia dengan stadium.satu family aku pakai baju kuning .malu seyhh ;p.

 sempat snap kejap # buruk kan ?;p
  yes ! tiket free . abang aku belanja doe ;p
 aku pergi time orang takde lagi ;p


 then sampai stdium, sakit gila telinga aku bising gila ;p. nampak mendung gila mcam nak ujan, tapi abang aku cakap tak ujan, sebab tengok angin bertiup dia blablabla. # terer lah geografi dia ;p. then betul tak hujan. bersyukur gila lah ;p.then aku terjerit-2 lah macam orang gila  dekat stadium tu sebagai sokongan kan ;p. last-2 dapat n9 menag 2-1 . walaupon menag 1 gol j tak sia-2 aku bazirkan masa dekat situ ;p. aku jumpa maksu aku dekat situ tak sangka pulak, abang aku cakap bukan , tapi aku cakap iye. tengok-2 mata aku nie preydator memang mata tajam ;p. haha ;p , tak dapat nak cerita panjang, mak aku dah bebel suruh tido.

apa yang aku dapat hari ni, kesabaran penting dalam apa jua permainan, and semangat dan sokongan yg padu jugak penting. and paling penting jangan maen kasar. tadi aku tengok time n9 kosong, t- team 1 , punya marah pasukan aku, sampai bukak baju lagi, fanatik gila. # kesian . kbai ;p
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment