tata November -,- . welcome December . wutt ---'


Bismilahiramanirrahim . buat pertama kalinya dalam sejarah hidup aku update dekat meja solek ;p haha . selalu katil yang menjadi sasaran, kali nie meja solek pulakk ;D . meja solek pun meja solek lah dowh . auww' auww' . pheww --' jerawat tumbuh 2 dekat pipi aku . OMG! tak suke ,tak suke . habis punah hancur lah pipi aku yang comel nie . takpe aku saman kau nanti jerawat ,kau tunggu je la ;p . see you in court babeh .haha ;D . naseb lah kau tumbuh time school holiday . kalau time school segan weyh ;p . time cuti aku boleh je pakai penutup oksigen nak tutup jerawat aku tu . dekat sekolah terpaksa lah pakai pudrah ;p .

kay, ape yang specialnya december nie ada filem ombak rindu . phewitt --;. haha , ramai dah yang cakap pasal filem tu .facebook penuh . penat mata aku jalan , membaca. nampak macam best aje . tapi tak tahu arh weyh. aku bukan directornya ;p . kalau aku director konfem 5 juta kutipan CD . hehe ;p . CD yang pakai burn2 tu je .;p. next , aku ingat bulan disember nie nak kuruskan badan aku sikit . 5 kg pon jadi ahh. aku tengok aku ni chubby lah ..malu seyyhh ;p . aku lebih rela kerempeng mcam ikan bilis . hehe ;p . even ,ramai cakap aku cute. tapi malu ar . # bajet ;p .


aku tiap, tiap malam mimpi CANON yang Yuna pegang kat tv tu dowhh ;p . kalau aku dapat pegang, memang aku bawak tido, makan , semua bersama ,kecuali ke sekolah . aku suka tangkap gambar , edit gambar. aku minat bidang grafik . :) . aku ada jugak tolong membe2 aku edit blog , but aku tak kesah pon , sebab ak memang suka buat benda2 tu  .

 klah , readers , ;0 aku nak pegi makan pisang goreng mak aku buat . kbai ;p . 'Azam Baru , Shampuu baru , cadar baru , pensel baru , jantina je jangan baru weyh ';p hahah . kbai .
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment