"angkat tangan, serahkan wang anda ''


Bismilahirahamanirahiim :) . hari ni serius terkejut. aku bangun lambat sikit . tapi mak aku tak membebel pun . pelik + magic + ajaib kan ? :/ . whatever lah . hati aku pun senang tak kena bebel dengan mak aku .

semalam aku nak cerita, aku pergi dengan abang aku, mak aku ngan abah aku . pergi bank dekat seremban . aku nak daftar SSPN . selain tu , ntah ape ntah family aku nak buat *x ambek port pun * . samapi dekat sana . fuhhhhhh~ *macam awal ashaari tak * . ramai gila orang dekat situ . macam beratur nak beli tiket funfair dah ;p . aku , mak, abah, ngan abang aku dudk je lah dekat kerusi yang disediakan . mestilah disediakan . tak de keje family aku nak bawak sofa datang situ der . hewww ;p .

aku borak borak dengan abang aku . 
aku : weyh , kalau lah . tiba tiba datang penjenayah an , camano lah agak eh ? kau bagi tak duit kek dio ? kau lari tak weyh ? ;p
abang aku ; security ramai . ado senapang . takdo bahayo bonar. laie pon . orang bulih pukul ramai ramai . kita kan ramai kek sini . insyAllah den tak lari . Kau tanya soalan pelik kenapo ?

tiba tiba time tengah berborak ngan abang aku tu ........

datang seorang mamat nie . perghh . muka sebijik macam zizan . cuma dia putih melepak . macam pakai bedak nyonya. mueheheh -,-. siap berkaca mata hitam gitu . awww =='  hot .

klon zizan : angkat semua tangan anda ,serahkan segala wang anda, saya perompak .*tangan ada pisau *

semua orang : (angkat tangan ) serah 10 hinget ada , 50 hinget pun ada . kesian kau kan . tak mampu rupa eh perompak .

aku ; sorok handphone aku cepat cepat dekat dalam kasut . *aku lebih sayangkan handphone aku daripada duit aku .sebab kan kan . sebab duit aku tak sampai harga mcam handpone aku tu . duit aku berapa sen bonar ;p .
then , perompak tu datang dekat aku . dia mintak duit, aku bagi lah purse aku . dia mintak handphone . aku cakap lah takda. then, dia paksa aku jugak . aku cakap lah " encik, walaupun encik perompak , dilarang tau meraba perempuan yang bukan muhrim . encik nak masuk penjara atas kesalahan lain ke ? '' . btheway, encik hansome lah . aww ;p . haha.

perompak tu  hidung dia boleh tahan kembang kempis aku cakap macam tu . dia surh smua keluar daripada bank tu . semua pun ikut . haha ;p . aku cakap dekat abang aku . cakap tadi semua orang akan pukul perompak tu? takda pun ?
abang aku cakap : mano la eden tau . haha ;p

yang penting semuanya SELAMAT .abang aku sampai bagi 100 ringgit kat dia . Iphone dia pun dia bagi sekali . aww. kesian .kau tak cerdik macam aku . see ? aku tak kena tibai pon phone ;p

yang penting. malam tadi. aku tak cuci kaki :D . dan cerita di atas hanyalah dalam MIMPI aku je ;p . hahah . memang tak lah .betul betul . sorry kauorang sebab terpaksa habiskan baca entry aku ni :D . papepon. tak pernah mimipi macam nie. kalau betul betul .apalah jadinye ye ? :D -sekian -
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment