" Mama ,saya nak pindah >.< "


Bismillahirahmanirrahim. pejam celik , pejam celik dah nak habis cuti sekolah . sebelum pejam tak celik celik . baik aku hapdet blog aku dulu ;p . cuti sekolah aku kali ni tak se sweet macam strawberri yang aku makan dekat cameron haritu . aww >.< menunjukkk ;p .haha . kay, hari tu aku pergi bercuti dekat perak , terus ke penang , then ke cameron . berapa banyak tempat aku pergi nie ? hihi . jangan jeles .

  dekat perak aku tido rumah opah kakak ipar aku . takda apa yang menarik sangat dekat sana . suasana kampung je . bunyik nyamuk menyanyi kat telinga aku menyanyi dan bersiul keriangan ada. nasib aku tido dalam kelambu . aww >.<  teringat masa zaman aku baby pulak . gedik aje tido dalam kelambu ;p.

dekat penang pulak , aku makan nasi kandar beratur dekat jalan masjd kapitan keling . sumpah ramai dowhh ;p . nama pun kedai nasi kandar beratur. mestilah beratur nak membelinya . bukak kedai pukul 10 malam .  penat tunggu orang nak tido jugak kau nak meniaga kan ? . check in dekat royal hotel . boleh tahan . 4 stars . tapi tak memuaskan . hos paip  takda, apa dia pikir  cebok pakai tisu ke? hahah ;p . best dapat mandi dalam bath tub. teringat masa mak aku mandikan aku dulu # ececeh .macam aku ingat je time kecik. menipu je keje aku nie .

dekat cameron . air cond 24 ours. hah ;p . abang aku sewa apartment . penat aku carik air cond supaya nak tutup .rupanya kipas pun takda . haha ;p . jimat betol cameron ni . aku tak pakai suiter . aku sorang je yang bajet HOT HOT .lain semua COOL COOL . nak berselimut baju tebal bagai . tengok aku sempoi je . dekat ladang teh boh aku jumpa sorang mamat perkerja ni , cute waa cakap lu ! haha ;p . dia usha aku . aku usha kejap then usha tempat lain .then , mana aku  pergi semua dia ikut, dia buat2 kerja dekat situ. berblusher pipi aku :p . haha . sengal je mamat tu . bytheway, mata kau seksi arghh ! ;p

dekat sekolah pulak masa nak ambik result macam tak cukup oksigen aku .  tapi result aku macam hampeh jo ;p . nak buat macamana . dah tu yang aku dapat kan . nak salahkan sapa? pengawal keselamatan ? atau bapak yang tak boleh mengandung ? haha ;p . smupah sape tak cakap aku tak jeles tengok kauorang punya result 7,8 ,A weyh .. tapi aku ?? kenapa aku mesti ade B ?? apa yang aku terget A dapat B. kenapa B? sebab aku nie baik sgt ke ? ;p. kenapa perlu ade C ? ohh .yang ni aku tau >.< sebab aku comel .haha ;p .

tapi aku happy sebab sekurang kurangnya science aku dapat A . aku memang dah janji dengan cikgu rocita. yeahh ! haha ;p . maths aku alhamdulillah lulus walaupun xseberapa . tapi lepas lah nak masuk aliran sains kan ? kan? ros banyak tolong aku dalam maths. aku pun dah bernazar . kalau maths aku okay , aku nak kasi duit aku rm5 kat dia . :) waiit for me

dalam hati aku sekarang nak pindah ke tak , nak pindah ke tak, and nak pndah ke tak , haha ;p . mak aku cakap kalau nak pindah, pergi sekolah tms jo . alahai dekatnya >,< / nak sekolah kat sarawak boleh naik aeroplane . boleh jumpa pramugara ensem .haha . sekian ;p
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment