Selamat Malam Sayang --'

Bismillahrahmanirrahim . esok sekolah .tipu kalau aku cakap aku teruja . sumpah aku tak puas cuti sebab hari sabtu hari tu sekolah .aku dapat satu hari je cuti yang membosankan . kalau boleh aku nak seminggu cuti 3 kali . haha . kalau aku jadi menteri pelajaran dah lama aku buat macam tu weh . *pemalas* . 
sekarang jadual aku padat dengan aktivit untuk kau je sekolah . dekat sekolah , balik pukul 2 kadang kadang pukul 5  . balik rumah terus buat kerja sekolah , latihan, then nota bagai .tu pun tak cukup masa sampai mata aku biru biru buat kerja sekolah 2, 3 pagi . semua tentang kau sekolah .
bangun pukul 5 , then sambung buat kerja sekolah lagi . semua untuk kau sekolah! memang waras lah aku nak 3 hari bercuti kan ?kan ?

buku berat tiap tiap hari semua untuk kau sekolah ! . ececeh asal aku cakap pasal sekolah dah ni . lari pada tajuk dah ni . hari ni aku jumpa dengan mamat fb . dekat dalam komputer je aku jumpa dia :D .haha . aku penah sekali call membe aku ,bella .aku berlagak hafal no bella .sekali tersilap dail .aww .malu . suara dia hansome :D *gila apa aku* . 
then ,disitu bermula nya perkenalan . dah sebulan kitaorang kenal .tak penah bertexting weh . haha . no dia pun ntah aku campak mana . dia je simpan no aku .terharu . aku suka dia ni dia memahami , paham ,sanggup tunggu lah , sabar bagai .haha . tapi tak tahu lah kat luar macammane kan . dia ni kira ada ciri ciri boleh jadi abang angkat aku lah :D

chewah menggedik je aku . abang dah ada 10 nak abang lagi! .ahaahah 5 je actually . kbai . selamat malam sayang :) *untuk nenek aku , tak payah perasan *

SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment