kena ceramah dengan mak --'


Bismillahirrahmanirrahim . k semalam hari sabtu .hari yang agak malang dalam hidup aku . tapi sumpah aku cakap best weh :D .

pukul 8 handpohne aku berbunyi . aku ingat wan aku meseg . maklumlah uwan aku selalu bangun awal .;D .act , bella yang meseg . dia tanya aku pergi rumah Mahathir tak . aku pun tak tahu nak pergi ke tak sebab mahathir tak ajak aku pun :p . tapi memandangkan dia ex bdak kelas aku dulu . aku on je la. tak kan dia dah lupa kat aku . around pukul 11 lebih syariah samapai di perkarangan rumah aku . kami pun meluncur laju dengan menaiki skuter modenas kelabunya .pergi dekat klub golf dulu sebab nak jalan sama denga bella . 

klub golf tu bapak ah jauh nak dikira dengan rumah mahathir tu . aku yakin banyak urea  yang keluar .basah baju aku dek peluh . kalau tak pakai baju kurung takpa . sampai dekat kenduri tu aku teruja bila sama tema pulak baju aku dengan kenduri tu .warne purple . macam aku pulak nak kawin *bila lagi? * .haha .  tekak aku mula kering apabila melihat minuman oren yang siap tersedia di atas meja . haha . kitaorang sampai je carik mahathir then terus pergi ambik makan *lapa bonar dah tu * haha .  

tengok time nak ambik nasi tu , time turn kitaorang abis dah nasik , nasik abis. bapak malu arh weh :D .aku nak cover aku ambik air, then duduk je la dekat khemah .ada 4 cawan aku balun weh ;p . then , smpai nasik kali ke 2, orang berpusu pusu bertolak tolak mcam nak beli tiket wayang ombak rindu lah . bila sampai turn kitorang nasik abis lagi weh . haha . kecewa ah macam kaca terhempas ke tanah kitaorang rasa .

lepas makan , aku ajak kawan aku pergi karoke dekat situ sebab orang kat situ semua tak kenal . buat apa nak dimalukan ;p . k then , bella dengan ika konfem tak nak weh . gadis melayu terakhir lah katakan pemalu teramat . haha . last last aku sorang je lah nyanyi dekat situ . act aku nayanyi dekat situ pun sebab aku dah lama tak karoke .nak harpkan nyanyi dekat rumah nanti mak aku memekak 

MAK : BELAJAR ! BELAJAR ! 


haha . ni takda sapa tahu aku nyanyi .aku nyanyi lagu - elyana tak tercapai akalmu . k tetibe time nak nyanyi tu cikgu normawti datang mampus aku .haha :P .aku takut kalau aku tak siap keje kimia nanti dia kata " pergi karoke boleh pulak ' hahah .then, time nayanyi nyanyi shahrin tangkap gamba aku . wolaweh . bangge aku . aku tau lah aku artis kan . lain kali nak tangkap gamba bagi tau lah aku dulu * perasan terlebih *

aku habis nyanyi tu pakcik deejay tu kata, kita ada artis yang nak buat recording . haha .gile ah . kembang hidung aku dia cakap camtu ;p .haha .then aku terus ajak membe aku balik . sebelum pergi kelab golf tu aku singgah kejap beli ice blended dekat depan klinik tu . sdap weh . tapi mencekik. mahal gila dowh . then ,babai ika sebab dia tunggu abang dia dekat kedai . aku dengan bellla, dengan syariah pergi kelab golf yang jauh tu .

masa tengah jalan , tiba tiba gelap weh . gila ah .  aku takut gila. hujan .dah lah perjalanan masih jauh . dekat epi jalan raya pulak tu .mana ada tempat nak berteduh weh . harapkan pokok . nanti kena sambar pulak tak pasal pasal aku jadi mayat hangus nanti kang :') . dah seminit dua tu , angin kencang weh . gila ah .sekali ujan turun dengan lebatnya . perghh .aku rasa nank menangis, melalalak tepi jalan tu semua ada lah . dah lah pkai baju kurung lepas tu berlari tak tentu arah . tak ke nmpak mcam pesakit hospital bahgia yang terlepas ?

then , nampak uncle india bawak kereta golf . bella kenal uncle tu . terus dia menjerit pnggil uncle tu weh ;p. haha .aku pun sumbat jelah naik kerta tu walaupun mcam tak muat weh :D . gila ah .then terus carik toilet . aku bukak segala aircond, kipas semua lah yang ada dalam tandas tu .haha . then , dah pukul 5 lebih baru keirng sikit .

gila ah . mak aku mengamuk weh .mak aku call aku . 
MAK : TAK YAH BALIK RUMAH LAGI DAH , KALAU DAH TAK JUMPA JALAN BALIK .TET. ( TUTUP)

 weh ,sentap dowh mak aku cakap camtu :'( . aku bukan tak nak balik .aku tahu mak suruh balik awal . tapi nak buat camana baju basah . tak kan nak berkemban je balik ibu ? :p . then , keluar kelab golf bella ajak aku naik kereta tu kejap .alah pusing pusing je .main main . then aku bawak kereta tu jugak . best weh .aku dah pandai bawak kereta . yipeee .haha :D . alah kereta golf je . tak perlu bagga sangat lah kan 

sampai rumah , ada petir lagi .mak aku membebel .nak buat camna redha je lah . aku tahu mak aku nak aku belajar ape semua. tapi ibu . bagi lah saya space :/ . kbai .


 .



SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment