melepak lepak -,-

   
      Bismilahirahmanirrahim . k actualy gamba tu takda kena mengena dengan post yang aku nak taip ni . jangan buat macam gamba tu dose. tak mau .tak mau .haha *gedik jo ;p
   
    actually aku nak cerita pasal semalam .aku bangun kebiasanyaa pukul 9 setengah .haha awal kan ? biasa lah cuti . tidur pun tengok lah pukul berapa .kadang kadang tak tidur pulak tu . biasa kita dengar orang mata biru tak cukup tidur sebab study . aku tak cukup tidur sebab texting , tengok movie .haha cantekkk . jangan ikut . aku bangun pukul 9 lebih pun sebab mak aku membebel dekat telinga aku .haha tak aman aku nak tidur . dalam mimpi aku pun siap dengar lagi mak aku membebel . what's a cool mama ! i love you .haha .

   semalam aku plan nak belajar main gitar . mak aku pun cakap takda nak pergi mana mana . so better aku contact riki dulu . dia set . ok ngam aku call bella pakai telefon rumah  . aku kedekut kredit haha *mak aku tak tahu ;p . ohh harap dia tak tahu perangai anaknya .haha . k then , pukul 1 lebih ayah aku balik. aku pujuk ayah aku . k dia support aku . tunggu nak pujuk mak aku yang ayu je lah . haha

  misi memujuk mak aku pun bermula . Mula mula mak aku membebel " lebih baik kau belajar baca buku pe semua, belajar main gitar apa yang kau dapat " ohh goshh ! hampa hatiku . macam kaca terhempas ke batu . then aku pujuk lagi "boley la. boley la .cuti ni je la dapat luangkan masa main gitar .lepas ni dah kena belajar pe semua " . then mak aku suruh aku buat semua kerja rumah . aku ikut je . sampai tak ada kerja yang mak aku nak suruh aku buat .then mak aku mengalah . yeahhh :D . haha * jangan putus asa


    masa yang dinantikan pun tiba . macam biasa tempat persinggahan aku kalau nak pergi mana mana mesti pergi rumah bella dulu . haaha yeah . then dah jalan , ramai gila laungg "najwa latif , najwa latiff, yuna " . tak penah tengok orang pegang gitar ke ? haha . aku rasa malu gila bila pegang gitar tu macam nak buat konsert je aku rasa . kalau tahu main takpa jugak .haha .bila jalan dengan riki dah mcam satu band dah aku rasa .haha yeah :D


        mula dia ajar aku main gitar dekat astaka . best lah jugak . dia main gitar then aku dengan bella nyanyi . wuhuuu .  best . haha .actually gayat tengok depan mata orang main gitar live . dia ajar aku note A . haha .berjam jam belajar note A je .tak dapat dapat ! gila nak merekah jari aku menekan tali gitar tu . jari aku letak tu betul cuma tak kuat  je aku tekan . sampai sekarang aku terasa lagi sakit menekan tali gitar tu . ohh goshh!  baru aku tahu betapa seksanya nak main gitar ni .haha .takpa "praktis makes perfect kan ? " .

  sumpah aku rasa merana nak belajar main gitar ni .haha . tapi kesian riki dia dah penat penat datang jumpa aku , aku pulak tak nak kan . ohh . tidakk . haha .aku belajar betul betul lepas ni . insyaAllah . aku balik daripada rumah riki around senja macamtu . then lepak rumah bella kejap tunggu mak ayah aku jemput dari seremban . takda nak ajak aku kan :p .haha . nasib baik mak aku tak pergi tesco . aku nak pergi tesco .haha . sebab .. ehem . nak jumpa abg tesco . hah . k gatal .

   aku balik rumah ramai gila tegur aku dekat facebook dengan skype .  . ada 66 friend request .gila lah .aku baru bape hari tak bukak . tak sampai sminggu .entah sapa sap entah add aku .haha . macam kenal jo ;p . ramai gila yang sombong sombong sebelum ni anta chat dekat aku dengan texting dekat aku malam tadi .aku pun tak tahu kenapa . haha . hari aku dirindui kot .haha . k sorry pada sapa yang aku tak balas text semalam . aku tak larat nak reply . tangan aku sakit main gitar . time tangan sakit main gitar baru lah nak tegur . haha . sorry kayy ?


   semalam aku nak tangkap gamba tapi tak sempat wuhhuu . rugi gila . lawa kot ambik gamba dekat tasik sambil pegang gitar. tapi sayang nya pegang je . tapi tak tahu main .hahah . k bai : )



 
SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment