mid year exam ? alright then -,-


        


                  Bismilahirahmanirrahim :) haha . tak comel macam sekarang kan aku dalam gambar tu ? haha .actually masa form 1 okay . form 1 ;D  k abaikan ;p . actually gamba tu  tak ade kena mengena dengan result mid- year exam aku . serius result aku totally hampeh .  ya pengakuan jujur ya diulangi macam hampeh .haha . okay tapi aku bersyukur sebab tu semua dari usaha titik peluh otak aku sendiri memerah macam kelapa nak perah santan tu nak mencari jawapan . tambah tambah lagi soalan add math , memang berdenyut otak aku dibuatnya .haha . at least aku tak meniru dalam peperiksaan macam budak budak lain .iya memang ada yang meniru ye anak -anak . haha . tapi disebabkan diriku tidak mahu digelar 'BARUA"  aku hanya mampu mendiamkan diri . namun jauh disudut hatiku terasa perih gila . hatiku bagai kertas A4  yang disiat -siat . Kita bagai bangkai bernyawa nak menghafal nota tu . berpeluh peluh badan semua sampai tak cukup tisu nak lap.mata lebam menghafal buku . kau semua meniru ? amboii banyak cantekk ? lepas tu dapat result gempak bangga lah tu cikgu puji kau . menyampah . aku jealous ? memang aku jeaolous . jealous dekat orang yang takda hasil kerja sendiri .


kalau kau dapat jadi dokter , tapi dokter yang suruh potong kaki kanan terptoang kaki kiri buat pe weh . kalau kau jadi engineer , jadi enggieer reban ayam je buat apa weh ? k seriusly aku memang bengang gila kot orang yang meniru ni . hurr --'


 

  lepas ni aku nak kurangkan main message . abah aku pun dah pandai stalker phone aku .haha .aku nak kurangkan onlinee .dan tugas aku mesti lah belajar .jyeah. haha . tetiba . tiada guna untuk menyesali kegagalan sedangkan waktu terus beputar tanpa kita sedari . kunci kejayaan adalah tidak mudah berputus asa dan terus mencuba, mencuba dan mencuba .haha . yeah  ade gaya ustazah fadzilah kamsiah tak ? haha . k best jugak jadi kaounselor actually .haha


 k aku nak sumbung buat keje ict .sakit jari aku menekan keyboard ni nanti luntur colour dia dek terkena kuku jari aku yang macam harimau .haha . kbai : )










SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment