the theift comes -,-

       



         Bismiilahirahmanirrahim, readers , sumpahh aku rindu gila dekat blog kesayangan aku ni .aku tak makan , tak tidur , tak mandi , semuanya lah sebab rindu dekat kau blog .haha ayat aku macam nak bagi makan kaki je kan ? haha kayy aku tak penah rasa lagi -__- . aku tak penah rasa dan memang aku tak nak rasa pun .fullstop . aku nak cerita benda yang aku tak dapat lupakan masa bulan puasa hari tu .dah raya baru nak cerita ? k booo aku ramai ramai . :D .

           Malam tu sumpah family aku terlupa nak kunci pintu dapur . Semua family aku dalam bilik masing masing .tak lama tu emak dengan abah aku dengar bunyi pintu tertutup kuat dekat dapur . pintu dekat dapur rumah aku dah uzur dan boleh dengar kalau orang tutup pintu . ayah aku bangun then tetiba ketuk pintu  bilik aku dengan abang aku , tanya yang kitaorang ade pergi keluar ke ape . ape kejadahnya aku nak keluar ambik angin dekat luar rumah tu ? aku ni dah la penakut  gila -__- . then aku tengok kuaker oat , maggie dengan gula dekat rumah aku lesap . memang sah lah pencuri yang ambik . setahu aku mana ada jin yang makan kuaker oat ? err jaga kolestrol sungguh . haha . k aku tahu pencuri tu kebulur . tapi kau memang betul betul anoyying lah doe . Menakutkan aku je . Jiran aku penah cakap yang kau suka merayau dekat sekeliling kampung pastu maen masuk rumah orang je -__- . Aku rasa kau ni ade masalah kot .aku dengar polis cuba tangkap kau tapi tak dapat . erghh what the --


           Kesian kan aku tengok kau , ade jugak orang yang mencuri makanan kat Malaysia ni , aku ingat orang Afrika je yang tak cukup makan ni , sumpah aku nak tergelak bila tahu kau pandai bukak lampu dekat dapur aku tu untuk ambik makanan. Nasib baik kau curik makanan je ,kalau curik benda lain aku tak tahu la . Kau siap ketuk lagi pintu bilik aku masa tu kan . kalau aku bukak lah masa tu memang aku pengsan tak sedar sedar . alhamdulillah aku tak tergerak hati nak bukak -__- .Allah selamatkan aku .



P:s : Thankful to Allah for saving my family . I Love You . Kbai




SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment