seceret admire ? ohh tak mungkin -__-










                      



        Bismilahirahmanirrahim dan assalamualaikum ;) rindu serindu rindunya dekat blog aku yang tak bertukar tukar design ni . entah bila nak tukar design pun aku tak tahu . cakap je nak tukar tapi lepas tu ,esok lah minggu depan lah , bulan depan lah , lusa lah , last last tak tukar . macam kauroang tak penah buat kerja sekolah macam tu je kan ? booo .haha . -__-

   Tengahari tadi aku pergi kenduri kawin dekat pasoh .entah pasoh berapa aku tak penah nak ambik tahu . bagi aku selagi tempat tu bukan rumah aku ,aku tak nak ambik tahu .haha .aku ambik lauk gulai lembu dengan gulai daging .bapak sedap . aku tengah lapar memang tak da benda yang aku dapat pikir masa tu air liur aku pun rasa meleleh je macam budak 4,5 bulan tu . orang kata budak kecik meleleh air liur sebab mak dia mengidam tak dapat apa yang dia nak . Makk Oh Makk ? mak mengidam apa ? -___- haha tak lawak lah fasha .

  Mak ngah aku dengan abah aku paksa aku pergi karoke dekat kenduri tu . Tak sah pergi kenduri kawin tak karoke .aku rasa kalau deejay yang sama jumpa aku mesti meluat balik balik tengok muka aku je . ish ,muka aku berpeluh peluh nyanyi lagu elyana - tak tercapai akalmu . lagu tu takda kena mengena langsung  dengan hidup aku . aku masih waras . nyah kau dari sini lagu .nyah kau .-__- haha . lepas tu singgah kiara square kejap aku jumpa najiha dekat Upwell . sombong kau kan :3 . ade jugak kenak cekik dengan aku ni . haha joke :D


     Hari isnin or maybe selasa aku tak pasti . *nyanyuk * . aku balik daripada sekolah sumpah tension gila .   aku campak semua buku dalam beg aku . terkejut beruk aku bila nampak ada keychain dalam beg aku dengan kotak hadiah riben bagai . wohoaa . haha .aku tak pasti lelaki mana yang demam panas nak bagi aku hadiah entah .apa motif kau bagi aku hadiah ? adikk ohh adekk bagi lah surat surat dekat situ . boleh kita main surat surat ; )  haha .entah kau lebih tua daripada aku . aku panggil adik ? aku harap kalau kau baca blog aku ni . kau mengaku cepat kau yang bagi . kalau tak aku tumbuk kau dengan penumbuk kecik aku ni ! -.- haha . kbai .




SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment