rupa ada tapi tak handsome buat apa kan .






             Bismilahirahmanirrahim . haha k belum tulis pape dah gelak right ? okay aku tak gila . senget je ah cukup kan. tak cukup ? lempang nak ? XD . aku pun tak tau masa bila nak curik masa update blog ni . busy je memanjang . Pagi , petang ,siang malam ade je tution ,aktiviti sekolah bagai . banyak function kena buat wey . aku free sekarang pun hari ahad je okay . hari lain memang tak ah nak lepak lepak online memang takda masa ah tu semua . hidup busy mengalahkan artis sekarang ni . ahhh tak payah nak membebel panjang panjang kenapa aku busy right ? kauroang pun dah panas mata nak baca ayat aku yang sama je " sorry lama tak update busy , sorry lama tak update busy ' sorry lama tak update .... ' hahah XD tu je ayat yang keluar kan setiap post baru ? aku tak nafikan ramai lagi blogger lain buat macamtu kan kan . haha give me 5 sikit .

busy macamana pun aku tetap ada masa nak tengok cerita "SETIA HUJUNG NYAWA " dekat tv 3 tu . ecehh aku promote ni . promote . ehh kalau director cerita ni baca hulur ah sikit. dapat gantikan Ersalina dalam "SETIA HUJUNG NYAWA 2 " pun jadi ah . haha eh kau melebih pulak kan ? ade aku kesah pulak :D. ehh aku nak kenal dengan "abang zain" sebanarnya . hahah


according to the title yang aku post tu  jyeah memang buat apa kita carik lelaki yang ada rupa tapi tak handsome kan ? okay means aku dekat sini "tak handsome " bukan muka dia yang tak handsome . tapi attitude dia yang tak awesome . Sekarang semua couple pandang rupa daripada attitude right ? hahah ohh realiti .. memang manusia  Allah ciptakan lumrah hati nak yang cantik dan handsome pada pandangan . sebab sesuatu benda yang kita nak beli mesti kita beli yang cantik bukan ? orang sewel sahaja yang beli barang yang bagi dia buruk gegila but , dalam memilih barangan ,we must be a good choicer right ? tak kan kita nak beli barang yang cantik tapi tak da kualiti ? yang dah rosak ? busuk ? berkulat ? ber.. ahh ape lagi ? okay fikir sendiri . poning kepalo den haa .


Means Bila kita pilih couple tak kisah lah dia tu handsome ke tak , or gorgeous ke tak tapiii kan .. kan.. kita tengok  la budi dia . buat apa couple dengan orang yang kita tak sekepala right ? tak perlu jadi Plastik . Kalau geng kita tegur " Ni awek kau ? gila hodoh sia* " haha xD Jangan terasa reply je "ala, lagi gorgeous la pada nenek kau kan ? booo .. " . haha 


"PLASTIK TAK AWESOME "


"JANGAN GUNA BEG PLASTIK PADA HARI SABTU OKAY ,HARI LAIN ... INSYAALLAH "


haha XD



"LOVE THE LIFE YOU LIVE , LIVE THE LIFE YOU LOVE " XOXO ,tiil then . bye .
































SUKA ? LIKE JER. JANGAN LUPA KOMEN .THANKS ;)

No comments:

Post a Comment